اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

فروشگاه اینترنتی Rakuten صرافی رمزارزی خود را راه‌اندازی کرد

انتظار می‌رود راه‌اندازی Rakuten Wallet Inc موجب ورود میلیون‌ها نفر به حوزه‌ی رمزارزی گردد

نکات برگزیده مطلب
  • Rakuten که نسخه‌ی ژاپنی فروشگاه اینترنتی آمازون به حساب می‌آید در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که پلتفرم معاملاتی رمزارزی خود را برای عموم راه‌اندازی کرده است. راه‌اندازی این پلتفرم می‌تواند موجب ورود میلیون‌ها کاربر جدید به حوزه‌ی رمزارزها گردد.

دارایی‌های رمزارزی پشتیبانی شده در صرافی Rakuten

بر اساس اطلاعیه‌ی منتشر شده، شرکت تابعه‌ی گروه Rakuten با نام Rakuten Wallet Inc که اداره‌ی کسب و کار صرافی رمزارزی را بر عهده دارد، برای تجارت آماده است. بر اساس اطلاعیه‌ی این شرکت، کاربران هم‌اکنون قادر هستند بیت‌کوین(Bitcoin)، اتریوم(Ethereum) و بیت‌کوین کش(Bitcoin Cash) را از طریق اپلیکیشن موبایل خود معامله کنند. در حال حاظر تنها سیستم‌های اندروید پشتیبانی می‌شود اما برنامه‌هایی برای انتشار نسخه‌ی iOS در آینده وجود دارد.

قابل درک است که در پی هک صرافی رمزارزی در این کشور، امنیت به اولویت اصلی این شرکت تبدیل شده است. Rakuten افزود که دارایی‌های مشتریان به‌طور جداگانه از دارایی‌های شرکت در یک حساب اختصاصی و مطمعن نگه‌داری خواهد شد. دارایی‌های دیجیتالی در کیف‌پول‌های سرد(Cold Wallet) به همراه معیار‌های امنیتی اضافی همانند سیستم‌های دارای چند امضاء و احراز هویت دو مرحله‌ای نگه‌داری خواهد شد. این صرافی با یک شرکت فعال در حوزه‌ی امنیت بلاکچین به نام CipherTrace و به منظور امنیت بیشتر در حوزه‌ی مقابله با پولشویی همکاری می‌کند.

24 ساعت، 7 روز هفته

خدمات صرافی با ارز رسمی ژاپن(JPY) و به صورت 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ارائه خواهد شد. اطلاعیه‌ی منتشر شده ویژگی‌های اضافی همانند تایید سپرده‌ها، فروش و نمودار لحظه‌ای را آشکار می‌سازد. بعلاوه افتتاح و یا مدیریت حساب، خرید و یا فروش دارایی‌های دیجیتالی و واریز پول هیچ هزینه‌ای در پی نخواهد داشت. اگرچه کاربران به منظور برداشت ارز فیات 300 ین و برای برداشت رمزارزها باید هزینه‌ی حداقلی بپردازند.

Rakuten همچنین مالک بانکی است که به صرافی رمزارزی مرتبط شده است و واریز و برداشت ارزهای فیات را برای دارندگان حساب تسهیل می‌کند. Rakuten Wallet Inc کاملا قانون‌گذاری شده و فعالیت آن در ژاپن تایید شده است.

نتیجه‌ی تحقیقات نشان می‌دهد که تعداد کاربران Rakuten به‌طور پیوسته در حال افزایش است و هم‌اکنون به بیش از 100 میلیون نفر رسیده است. این شرکت با ایجاد شرایط امن و اطمینان بخش، ورود کاربران به حوزه‌ی رمزارزی را آسان‌تر کرده است.

واکنش بازار رمزارزی

بازار رمزارزی در روز دوشنبه تغییرات قیمتی را تجربه کرد و بیت‌کوین توانست ناحیه‌ی مقاومتی خود در سطح 10,750 دلار را پشت سر بگذارد. اما برای مشاهده‌ی تاثیرات اطلاعیه و این‌که می‌تواند به عنوان محرک بازار عمل کند، باید منتظر ماند.

آلت‌کوین‌ها نیز با پیروی از این شرایط افزایش قیمت را تجربه کردند، اتریوم توانست به سطح 200 دلار برسد که یک سطح حمایتی مهم از نظر احساسی برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌گردد. در نتیجه‌ی شرایط مثبت، ارزش بازار رمزارزی به 280 میلیارد دلار رسید.

آیا ورود Rakuten به حوزه‌ی رمزارزی می‌تواند موج صعودی جدیدی را در بازار رمزارزی آغاز نماید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا