اخبار داخلیاخبار و مقالات

وزیر کشور: باید فعالیت‌های بیت‌کوین در کشور ساماندهی شوند

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت که شرایط فعلی صنعت رمزارزی در کشور باعث ضرر و زیان به صنعت برق ایران است

نکات برگزیده مطلب
  • آقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در نهمین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اعلام کرد که باید «فعالیت‌های بیت‌کوین در کشور را ساماندهی و تعیین تکلیف کنیم». وی همچنین اظهار داشت که فعالیت بیت‌کوین با این شرایط به ضرر کشور است، چرا که برق غیرقانونی را صادر می‌کند و ما با معضل کمبود برق در کشور مواجه می‌شویم.

آقای عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر دیروز در بیست و نهمین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اعلام کرد که « ارز مجازی به اسم بیت‌کوین باید تعیین تکلیف شود. مدیریت و ساماندهی باید انجام شود. اگر قرار است این ارز مجازی در کشور فعالیت کند مجوز به آن بدهند و اگر قرار است جلوی فعالیت آن گرفته شود به آن مجوز ندهند».

ایران بیت‌کوین Iran Bitcoin عبدالرضا رحمانی

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود تاکید کرد:

 فعالیت بیت‌کوین با این شرایط به ضرر ما است، چرا که برق غیرقانونی را صادر می‌کند و ما با معضل کمبود برق در کشور مواجه می‌شویم. برخی از نظرسنجی‌ها در خارج از کشور هدایت می‌شود. از نوع سوالات این نظرسنجی‌ها معلوم است که مستقیم و غیرمستقیم در مورد مسائل مربوط به تحریم از مردم نظرسنجی می‌شود. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

رحمانی فضلی در ادامه تصریح کرد «اهمیت این موضوع باید به تمامی مردم اطلاع رسانی شود و واجا(وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی) باید به این موضوع ورود و بررسی کند.

صحبت‌های آقای رحمانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ چه راهکاری برای ساماندهی فعالیت‌های رمزارزی و ماینینگ در ایران وجود دارد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا