اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

آیا انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس باعث افزایش قیمت بیت‌کوین خواهد شد؟

مدیر اجرایی گروه مالی deVere عقیده دارد که با وجود احتمال خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا بدون دستیابی به توافق خاصی، استقبال از بیت‌کوین افزایش خواهد یافت

نکات برگزیده مطلب
  • نایجل گرین(Nigel Green)، مدیر اجرایی گروه مالی deVere پیش‌بینی کرد، درصورتی که بوریس جانسون(Boris Johnson) به عنوان نخست وزیر بعدی انگلیس انتخاب شود، ترس از خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا(Brexit) سرمایه‌گذاران انگلیسی را به بیت‌کوین سوق خواهد داد.

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق

در حالی که ترزا می(Theresa May) در آغاز ماه جاری از سمت خود به عنوان نخست وزیر انگلیس استعفا داد، سیاست‌های معاصر انگلیس  با انتخاب نخست وزیر انگلیس دچار تغییر خواهد شد. 85 درصد احتمال پیروزی بوریس جانسون شهردار سابق لندن در رقابت انتخاب نخست وزیر انگلیس وجود دارد.

نوشته های مشابه

بوریس جانسون یکی از چهره‌های سرشناس کمپین رفراندوم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و عهد کرده بود بدون هیچ مشکلی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا صورت گیرد. در حالی که وی ادعا می‌کند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا «بدون دستیابی به توافق» را دنبال نمی‌کند، اصرار دارد که تهدید به کمک این موضوع یک ابزار حیاتی مذاکره‌ است. اگرچه، بوریس در زمینه‌ی برنامه‌ی خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا خود اطلاعات زیادی ارائه نکرده است، یکی از افراد دارای اعتبار است.

اما اتحادیه‌ی اروپا معتقد است که صرفنظر از رفراندوم دوم و یا انتخابات عمومی، مهلت 31 اکتبر برای دستیابی به توافق، قابل مذاکره نیست.

تاثیر Brexit بر بیت‌کوین

در نتیجه‌ی ترس از دودستگی در برنامه‌ی خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا، ارزش پوند انگلیس از ژوئن 2016 کاهش یافته است. وعده‌ی جانسون در خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا «با و یا بدون دستیابی به توافق» به این موضوع کمکی نکرده است. نایجل گرین از گروه مشاوره مالی در گفتگو با فوربز(Forbes) اظهار داشت:

همانطور که کمپین بوریس جانسون به سوی پیروزی در مرحله‌ی بعدی حرکت می‌کند، می‌توانیم لفاظی خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا بدون توافق را از وی انتظار داشته باشیم. این موضوع می‌تواند ارزش پوند انگلیس را به سطوح پایین‌تر برساند.

وی ادامه داد:

ما در واکنش به عدم قطعیت و بی‌ثباتی ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا، هم‌اکنون شاهد خروج سرمایه‌گذاران انگلیسی و بین‌المللی از انگلیس هستیم. یکی از روش‌هایی که بسیاری برای حفاظت از دارایی‌هایشان در برابر ریسک‌های ناشی از خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا به‌کار می‌گیرند، سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتالی همانند بیت‌کوین است. Boris Johnson

در کشور‌های دارای بی‌ثباتی اقتصادی همانند آژانتین و اخیرا در ناآرامی‌های هنگ‌کنگ شاهد افزایش استقبال از بیت‌کوین هستیم.

یقینا شکست سطح مقاومت 10 هزار دلاری به اعتبار بیت‌کوین می‌افزاید.

بنابراین، در حالی که ارزش پوند انگلیس در ماه‌های آینده با نوسان مواجه خواهد شد و قیمت بیت‌کوین در سطح پایین قرار دارد، بوریس جانسون به نخست وزیری نزدیک‌تر می‌شود.

دیدگاه شما نسبت به تاثیرات خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا بر بازار رمزارزی چیست؟ آیا بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس انتخاب خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist

یک نظر

  1. عاليه اگر انگليس از اتحاديه فاسد اروپا خارج بشه
    هميشه انگليس بايد متكى به خودش باشه
    اين راه حل پيشرفته

دکمه بازگشت به بالا