اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

«خانه‌، ماشین و بچه‌های خود را بفروشید. لایت‌کوین بخرید!»

مجری برنامه‌ی FastMoney در شبکه‌ی CNBC با اشاره به عملکرد مثبت رمزارز لایت‌کوین این جملات را بیان کرد

نکات برگزیده مطلب
  • علاقه‌ی رسانه‌های خبری بزرگ بار دیگر به حوزه‌ی رمزارزی جلب شده است، برنامه‌ی Fast Money شبکه‌ی CNBC نیز همراه با این رسانه‌ها به تحلیل افزایش قیمت بیت‌کوین(BTC) و لایت‌کوین(LTC) در ماه‌های اخیر پرداخت. در این میان برخی تحلیلگران نسبت به افزایش شدید قیمت لایت‌کوین هشدار دادند.

در یکی از برنامه‌های تحلیلی آمریکا به نام Fast Money مجری برنامه‌ی شبکه‌ی CNBC با اشاره به افزایش 400 درصدی قیمت لایت‌کوین، با کمال هیجان و به وضوح اظهار داشت:

«خانه‌، خودرو و بچه‌های خود را بفروشید. لایت‌کوین بخرید!»

معامله‌گران بحث می‌کنند: پس از افزایش 130 درصدی قیمت بیت‌کوین در سال جاری، چه عملکردی را در تابستان شاهد خواهیم بود؟

 

افزایش 416 درصدی قیمت لایت‌کوین

لایت‌کوین پس از رسیدن به سطح کمینه‌ی 22.93 دلار در ماه دسامبر، در یک روند صعودی در ماه می به قیمت 118.15 رسید. افزایش 416 درصدی قیمت لایت‌کوین عملکرد بیت‌کوین در این زمان را اندک جلوه می‌دهد. این افزایش قیمت، تحلیگران برنامه‌ی CNBC را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

عوامل متعددی را می‌توان برای افزایش قیمت لایت کوین عنوان کرد. ویژگی‌های درون زنجیره‌ی لایت‌کوین تقویت شده‌اند. تعداد آدرس‌های لایت‌کوین در سال 2019 به سرعت افزایش یافته است و افراد مشهور بیشتری به جامعه‌ی کاربران این رمزارز افزوده شده‌اند.

لایت‌کوین نسبت به کمینه‌ی قیمت خود در ماه دسامبر افزایش چشمگیری داشته است و با افزایش 416 درصدی به قیمت 118 دلار رسیده است.

 

پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین در آینده

فرانکین ریچاردز(Franklyn Richards)، مدیر بنیاد لایت‌کوین(Litecoin Foundation) نسبت به افزایش شدید هیجانات سرمایه‌گذاران هشدار داد. وی اظهار داشت در صورتی که قیمت لایت‌کوین از فعالیت‌های پایه در این حوزه فاصله بگیرد، قیمت لایت‌کوین دچار حباب خواهد شد.

قیمت (لایت‌کوین) از معیار‌های ارزش‌گذاری این رمزارز فاصله گرفته است، بنابراین اگرچه رشد رمزارز مثبت ارزیابی می‌شود، پایدار نبوده و شاهد بازگشت قیمت خواهیم بود. در غیر این صورت ممکن است سناریوی حباب قیمتی دیگری را شاهد باشیم. Franklyn Richards

با این وجود کریل نیکولاف(Kiril Nikolaev) تحلیلگر بازار رمزارزی، بسیار خوش‌بین است. وی با اشاره به پدیده‌ی نصف شدن پاداش استخراج(Halving) و تعدادی از فاکتور‌های فنی انتظار دارد قیمت لایت‌کوین پیش از برخورد به مقاومت، 130 درصد افزایش یابد.

 

نفرین رمزارزی شبکه‌ی CNBC

طرفداران رمزارزی با انتشار یک لطیفه اظهار کردند که جنجال رسانه‌ای در این خبرگزاری به معانی آن است که زمان خروج از بازار فرا رسیده است(معیار قدرتمندی برای فروش). کاربران توئیتر به سرعت اظهار داشتند:

« برعکس آنچه که در CNBC  مورد بحث قرار می‌گیرد، عمل کنید.»

زمان فروش لایت‌کوین فرا رسیده است.

نظر شما در رابطه با افزایش 416 درصدی قیمت لایت‌کوین چیست؟ آیا لایت‌کوین وارد حباب قیمتی شده است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
CCN
دکمه بازگشت به بالا