اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

شبکه‌ی رمزارز TON تلگرام در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی می‌شود

در صورتی که شرکت تلگرام نتواند تا تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۹ این شبکه را راه‌اندازی کند، قرارداد توکن‌های فروخته شده باطل خواهند شد

نکات برگزیده مطلب
  • بر اساس ادعای سایت The Block، در حالی که آزمایش شبکه‌ی بلاکچینی تلگرام در ماه گذشته موفقیت آمیز ارزیابی شده است، شرکت خدمات پیام‌رسانی تلگرام(Telegram)، قصد دارد شبکه‌ی باز تلگرام(TON) را در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کند.

یادداشت داخلی که به سرمایه‌گذاران ارسال شده است، اظهار می‌کند که شبکه‌ی TON در اواخر سال جاری راه‌اندازی خواهد شد. بر اساس ادعای تلگرام، آزمایش موفقیت‌آمیز جدید این شرکت نشان می‌دهد که «ماشین مجازی TON و الگوریتم اجماع بیزانس(Byzantine) قادر به برآورده ساختن اهداف عنوان شده در وایت‌پیپر اصلی رمزارز این شرکت هستند.»

بر اساس گزارش کوینیت در ماه آوریل، تلگرام برای تعدادی از توسعه‌دهندگان امکان دسترسی به نسخه‌ی آزمایشی بلاکچین TON را ایجاد کرده بود. توسعه‌دهندگان ناشناسی نیز اعلام کردند که این بلاکچین «سرعت تراکنش بسیار بالایی» را نشان می‌دهد.

شبکه‌ی TON احتمالا برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز(dApp) را مشابه شبکه‌ی اتریوم(Ethereum) میزبانی خواهد کرد.

طبق قرارداد خرید توکن‌های گرام(Gram) که به رمزارز شبکه‌ی TON تبدیل خواهد شد، در صورتی که شبکه‌ی TON تا 31 اکتبر 2019 راه‌اندازی نشود، این قرارداد‌ها باطل خواهند شد.

تلگرام توسط برادران نیکولای(Nikolai) و پاول(Pavel) دورف در سال 2013 تاسیس گردید. در طی پیشنهاد اولیه‌ی سکه‌ی(ICO) دو مرحله‌ای در سال گذشته، این شرکت توانست 1.7 میلیارد دلار جمع‌آوری کند. این پلتفرم دارای بیش از 200 میلیون کاربر است.

تیم توسعه‌دهنده‌ی TON در ماه گذشته، با یک شرکت آلمانی ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی با نام Wirecard اعلام همکاری کرد. آزمایشگاه TON با همکاری Wirecard قصد دارد محصولات مالی دیجیتالی خود را توسعه دهد.

نظر شما در رابطه با شبکه‌ی بلاکچین TON چیست؟ آیا فعالیت تلگرام در حوزه‌ی بلاکچین و رمزارزها موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph
دکمه بازگشت به بالا