اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

آیوتا ابزار جدیدی را به عنوان «هماهنگ‌‌کننده» در شبکه‌ی خود معرفی کرد

این ابزار جدید Coordicide نام داشته و در جهت غیرمتمرکز‌ شدن هر چه بیشتر تایید اعتبار تراکنش‌های شبکه‌ی IOTA مورد استفاده قرار می‌گیرد

نکات برگزیده مطلب
  • براسابراساس پست وبلاگی کمپانی آیوتا(IOTA) و گزارشات مطبوعاتی که اخیرا منتشر شده است، شبکه‌ی داده‌های بلاک‌چینی آیوتا به تازگی توانسته در جهت هرچه غیرمتمرکز‌تر شدن تایید اعتبار تراکنش‌های خود، آمادگی‌های لازم را بدست آورد. در ادامه گفته شده که مکانیسم‌های هماهنگ کننده‌ی این بلاک‌چین اکنون به ابزار جدیدی با نام «Coordicide» مجهز شده‌اند.

ابزار جدید آیوتا

طبق گزارشاتی که روز ۲۸ام می منتشر شده است، شبکه‌ی داده‌های بلاک‌چینی آیوتا(IOTA) به تازگی توانسته در جهت هرچه غیرمتمرکز‌تر شدن تایید اعتبار تراکنش‌های خود، آمادگی‌های لازم را بدست آورد.

براساس گزارشات مطبوعاتی و پست وبلاگی کمپانی آیوتا، مکانیسم‌های هماهنگ کننده‌ی این بلاک‌چین اکنون به ابزار جدیدی با نام «Coordicide» مجهز شده است.

قرار است که Coordicide مدیریت امنیت تراکنش‌ها را بر عهده گرفته و فرایند مبادلات را تضمین کند، تا نهایتا مطمئن شود که یک دارایی چندین مرتبه خرج نشده و فرایند پرداخت مضاعف صورت نگیرد.

پرداخت مضاعف یا Double Spend به فرایندی گفته می‌شود که طی آن بتوان مقدار مشخصی از دارایی‌های رمزارزی را بیش از یک‌ مرتبه در شبکه مورد استفاده قرار داد و مبادله نمود؛ به عنوان مثال شما یک عدد بیت‌کوین خود را دوبار به فروش برسانید.

به گفته‌ی مدیران کمپانی آیوتا که قبلا تاکید کرده بودند این هماهنگ کننده یک راه‌حل موقت است، «این حرکت گام مهمی در راستادم تکمیل غیرمتمرکزسازی IOTA می‌باشد».

آقای دیود سانستبو(David Sonstebo) یکی از بنیانگذاران اوپراتور بنیاد آیوتا در بیانیه‌ی مطبوعاتی مذکور اظهار داشت که «ما از ابتدای شروع کار آیوتا به دنبال حذف هماهنگ‌کننده‌ی آن بوده‌ایم. در حال حاضر با رسیدن به بلوغ و رشد پروتکل و همچنین کیفیت تیم تحقیقاتی، ما به این وعده جامه‌ی عمل پوشاندیم».

وی در ادامه افزود:

آیوتا طراحی شده تا با استفاده از یک راه‌حل سخت و مقیاس‌پذیر محدودیت‌های بلاک‌چین را برطرف کند. حالا این گفته‌ها به واقعیت تبدیل شده‌اند. با رسیدن به این نقطه عطف بزرگ، ما آماده‌ایم تا روند رشد و پذیرش سازمانی در دنیای واقعی را سرعت ببخشیم. David Sonstebo

افزایش قیمت MIOTA

رمزارز بومی این کمپانی نیز پس از انتشار اخبار مربوط به این رویداد حدود ۱۸ درصد افزایش ارزش را شاهد بود. در افزایش قیمت مدت کوتاهی پس از جهش‌های پیشین در ماه قبل است که به واسطه‌ی اعلام کمپانی خودروسازی Jaguar Land Rover به وجود آمد. به گزارش کونیت، این کمپانی خودروسازی اعلام کرد که قرار است در محصولات جدید خود از رمزارز آیوتا استفاده کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همکاری آیوتا و کمپانی خودروسازی Jaguar Land Rover به لینک مربوطه مراجعه کنید.

رمزارز IOTA در حال حاضر با قیمت ۰/۵۰ دلار مبادله می‌شود، که نسبت به قیمت ۵/۲۳ دلاری در دسامبر ۲۰۱۷ و اوج قیمت‌ بازار رمزارزی، اکنون حدود ۹۰ درصد پایین‌تر می‌باشد.

نظر شما در رابطه با این ابزار جدید چیست؟ Coordicide چه تاثیری در روند تایید تراکنش‌های شبکه‌ی آیوتا خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا