اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

بری سیلبرت: روند افزایش قیمت بیت‌کوین اینبار متفاوت است

مدیرعامل شرکت Grayscale investments گفت که افزایش قیمت بیت‌کوین اینبار به یک حباب قیمتی ختم نخواهد شد

نکات برگزیده مطلب
  • آقای بری سیلبرت(Barry Silbert) مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Grayscale investments، در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اظهار نموده که او می‌توان احیا و روند افزایش ارزش بیت‌کوین را ببیند، اما این بار افزایش ارزش بیت‌کوین با «حباب» سال ۲۰۱۷ بسیار متفاوت است.

قیمت بیت‌کوین حباب نخواهد بود

اخیرا مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال Grayscale investments نظر در رابطه با رمزارز بیت‌کوین(با نماد BTC) را ابزار نموده و و می‌توان از صحبت‌های او چنین برداشت کرد که نسبت به آینده‌ی بالقوه‌ی این رمزارز بزرگ خوش‌بین است.

آقای بری سیلبرت(Barry Silbert) در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اظهار نموده که او می‌تواند روند احیا و افزایش ارزش بیت‌کوین را ببیند، اما این بار افزایش ارزش بیت‌کوین با «حباب» سال ۲۰۱۷ بسیار متفاوت است.

آقای سیلبرت گفت  که می‌تواند احساسات فعلی بازار، تحلیل تکنیکال قیمت‌ها و بهبود قابل ملاحظه در زیرساخت‌های صنعت رمزارزی را به عنوان شاخص‌های بزرگی ببیند که نشان می‌دهند بیت‌کوین برای جهش و رسیدن به رکورد‌های جدید قیمت کاملا آماده است. وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

Barry Silbertدر حال حاضر شما علاوه بر نرم‌افزار‌های تجاری و مبادلاتی، صندوق‌های نگهداری رمزارز هم دارید. سرمایه‌گذاران هم در رابطه با این کلاس دارایی اطلاعات و تحصیل بیشتری دارند، بنابراین این بار(این افزایش قیمت) متفاوت است. Barry Silbert

تلاش‌های آقای سیلبرت و کمپانی Grayscale

هم آقای سیلبرت و شرکت Grayscale همواره در راستای کمک به حرکت رو به جلوی بازار تلاش کرده‌اند. این شرکت در تلاش برای متقاعد ساختن سرمایه‌گذاران برای پشت سر گذاشتن طلا و انتقال سرمایه‌هایشان به فضای رمزارزی، اخیرا یک کمپین بازاریابی بزرگ راه‌اندازی کرده است.

آقای سیلبرد در آغاز ماه می گفت:

صنعت طلا جهان در رابطه با بازاریابی برای یک فلز با قیمت بیش از حد و غیرواقعی توانسته کار فوق‌العاده‌ای انجام دهد، اما بیت‌کوین دارای ویژگی‌های فیزیکی و ابزار‌های بازاری برتری است. من معتقد‌ام که بیت‌کوین می‌تواند در عصر دیجیتالی ما به عنوان محلی برای ذخیره‌ی ارزش مورد استفاده قرار بگیرد. Barry Silbert

علاوه بر این، شرکت مذکور کمپین ابتکاری «رها کردن طلا» را با هشتگ DropGold# راه‌اندازی کرده است. این کمپین به سرمایه‌گذارانی که به دنبال بررسی و سنجش بیت‌کوین هستند آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند تا «از مزایای استفاده از استراتژی سرمایه‌گذاری در دارایی‌های متنوع» بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که تایلر وینکلووس(Tyler Winklevoss یکی از برادران وینکلووس که مالکیت صرافی Gemini را در اختیار دارند) اخیرا بیان نموده که به دلیل قابلیت بیت‌کوین در فعالیت به عنوان یک محل ذخیره‌ی ارزش، این رمزارز می‌تواند فراتر از کالاهای دیگری همچون طلا عمل کند.

نظر شما در رابطه گفته‌های بری سیلبرت چیست؟ آیا روند افزایش ارزش بیت‌کوین اینبار فرق دارد و به یک حباب قیمت تبدیل نخواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]

منبع
Cryptodaily

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا