اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

حضور بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» در پروژه‌ی رمزارزی VeganNation

آقای جرومی فلین بازیگر نقش «بران» در سریال بسیار محبوب Game Of Thrones، به عنوان مشاور به این پروژه پیوسته است

نکات برگزیده مطلب
  • آقای جرومی فلین(Jerome Flynn) بازیگر نقش «بران» در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت(یا Game Of Thrones) به عنوان مشاور در پروژه‌ی VeganNation فعالیت خود را آغاز نموده است. او که خودش یک وگان می‌باشد(اشخاصی که محصولات حیوانی مصرف نمی‌کنند) حمایت خودش از این پروژه‌ را ابزار نموده است.

یکی از ستارگان سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت(یا Game Of Thrones) که اخیرا به پایان رسیده، از علاقه‌ی خودش به رمزارزها خبر داده است. جرومی فلین(Jerome Flynn) بازیگر نقش «بران» در سریال مذکور اخیرا به هیئت مشورتی پروژه‌ی سبک زندگی وگان(اشخاصی که محصولات حیوانی مصرف نمی‌کنند) پیوسته است. این پروژه اخیرا توکن‌های رمزارزی خود را راه‌اندازی نموده است.

VeganNation

این پروژه که VeganNation نامیده شده، به دنبال ساخت یک اکوسیستم است که «با استفاده از یک پلت‌فرم که مبادله‌ی محصولات و خدمات عاری از ظلم را ممکن می‌سازد، از افراد وگان حمایت می‌کند».

با وجود این اکوسیستم و حضور آقای فلین در کنار این پروژه به عنوان یک مشاور، توسعه‌دهندگان پروژه‌ی مذکور به دنبال راه‌اندازی یک ارز دیجیتال قابل مبادله با نام VeganCoin هستند.

ساده‌تر و اقتصادی‌تر

آقای فلین که طی ۳۵ سال گذشته یک گیاهخوار بوده و پنج سال گذشته را نیز به سبک زندگی وگان روی آورده  است، در یک نشریه مطبوعاتی اعلام نموده:

پروژه‌ی VeganNation اساس و پایه‌ی یک اقتصاد بین‌المللی وگان است که باعث می‌شود زندگی اینگونه افراد ساده‌تر، اقتصادی‌تر و حتی برای زمین و روح هر یک از ما، بهتر شود. توکن VeganCoin اجازه می‌دهد تا افراد بیشتری به سبک زندگی وگان روی آورده و به این وسیله، به کاهش اثرات زیست محیطی ما کمک شود.

این توکن از روز ۱۰ام آوریل در مرحله‌ي پیش‌فروش قرار گرفته است، و گفته شده که ۱۰ درصد از سود حاصل از فروش آن به اعتبار سنجی اکوسیستم، یا رنجرها(Rangers که در پروژه‌ی VeganNation به آن‌ها Green Paper گفته می‌شود) تخصیص داده خواهد شد.

ردیابی غذا

ایده‌ی مرتبط ساختن فناوری بلاک‌چین و رمزارزهای قابل ردیابی به مواد غذایی در واقع در زنجیره‌ی تامین کالاهای خوراکی مورد جدید و ناشناخته‌ای نیست، زیرا این مورد هم اکنون در بسیاری از بخش‌های تحت چتر بلاک‌چین در حال بررسی و آزمایش شدن است.

به عنوان مثال فروشگاه‌ زنجیره‌ای Walmart و سایر تولید‌کنندگان عمده‌ی مواد غذایی در حال بررسی فناوری بلاک‌چین هستند تا منشاء محصولات غذایی را ردیابی کنند. برای پروژه‌ی Vegan Nation نیز استفاده از فناوری بلاک‌چین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا کاملا گیاهی بودن مواد غذایی را تعیین کنند.

فرد مناسبی برای این کار انتخاب شده؟

آقای فلین علاوه بر اینکه یک گیاهخوار است که اخیرا به سبک زندگی وگان روی آورده، در انگلستان به عنوان یکی از مدافعان جامعه‌ی گیاهخواران فعالیت دارد. وی در کنار افراد نام آشنایی همچون پاول و استلا مک‌کارتنی(Paul and Stella McCartney) خدمت می‌کند. از این رو جالب است که ببینیم مردم خارج از فضای تکنولوژیکی نیز در حال رصد کردن این اکوسیستم برای یافتن راه‌حل‌هایی جهت رفع مشکلات و درد‌های بزرگ هستند.

گرچه آقای فلین نسبت به تصویری که در سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت از وی نشان داده شده، در زندگی واقعی شخصیت بسیار متفاوتی دارد، اما نهایتا توانست جایگاهش را به شکل قابل توجهی بالا برده و خودش را به عنوان ارباب سکه‌ها معرفی کند.

نظر شما در رابطه با حضور آقای فلین به عنوان مشاور یک پروژه‌ی رمزارزی چیست؟ حضور وی چه تاثیری بر پذیرش و افزایش محبوبیت این پروژه خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا