اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

جرمی آلیر: برای جهش بعدی صنعت رمزارزی آماده‌ایم

مدیرعامل شرکت خدمات مالی Circle گفت که در سال‌های گذشته به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های مناسب، بلاک‌چین آماده‌ی پذیرش عمومی نبود

نکات برگزیده مطلب
  • آقای جرمی آلیر(Jeremy Allaire) سرمایه‌گذار آمریکایی و مدیرعامل کمپانی پردازش پرداخت‌های نقطه به نقطه‌ی Circle، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود به مقایسه‌ی اینترنت اواخر دهه ۱۹۹۰ و بلاک‌چین پرداخت و اعلام کرد که در سال ۲۰۱۷ زیرساخت‌های بلاک‌چین آماده‌ی پذیرش گسترده‌ی عموم مردم نبود. وی همچنین اظهار داشت که در آینده‌ای نزدیک ما به سطحی از ریزساخت خواهیم رسید که یک بلاک‌چین مقیاس‌پذیر توانایی پاسخ به نیاز‌های کاربرد‌های روزانه و اصلی را خواهد داشت.

اظهارات جرمی آلیر

آقای جرمی آلیر(Jeremy Allaire) مدیرعامل کمپانی Circle طی جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود در رابطه با شباهت‌های بین حباب صنعت اینترنت در اواخر دهه ۱۹۹۰ و حباب اخیرا ICOها در سال ۲۰۱۷ صحبت کرد. در این مصاحبه آقای آنتونی پومپیلیانو(Anthony Pompliano) یکی از بنیانگذاران کمپانی مدیریت سرمایه‌ی Morgan Creek نیز حضور داشت.

در طول این مصاحبه آقای آلیر خاطر نشان کرد که یکی از شباهت‌های بین این دو بازار، این حقیقت بوده است که زیرساخت‌های آن‌ها آمادگی پذیرش گسترده‌ی کاربران را نداشته است. وی در ادامه افزود زیرساخت‌های لازم برای مقیاس‌پذیری بلاک‌چین‌های مختلف در سطحی که بتوان از آن‌ها در کاربرد‌های اصلی استفاده نمود، در راه هستند.

آیا زیرساخت‌های بلاک‌چین در سال ۲۰۱۷ آماده نبوده است؟

آقای آلیر در رابطه با تعداد زیادی پروژه‌های دارایی رمزارزی و بلاک‌چین راه‌اندازی شده در سال ۲۰۱۷ اظهار داشت:

با صرف نظر از اسکم، کلاهبرداری و موارد این چنینی، می‌توان گفت که اکثریت قریب به اتفاق این پروژه‌ها در حقیقت مفید یا قابل استفاده نبودند، چونکه اساسا زیرساخت‌های مورد نیاز آماده نبود. Jeremy Allaire

با این حال آقای آلیر در ادامه افزود که او امروزه شاهد تیم‌ها و پروژه‌هایی است که برنامه‌هایی برای اجرای محصولات مرتبط با مصرف‌کننده اجرا می‌کنند. وی در رابطه با این موضوع گفت:

شما می‌توانید انواع پیشرفت‌های فنی مورد نیاز برای ارائه‌ی این مقیاس‌ را ببینید. Jeremy Allaire

مقیاس‌پذیری بلاک‌چین‌ها به مانند افزایش پهنای باند برای رمزارزها می‌باشد

آقای آلیر در گفته‌های خود همچنین به مقایسه‌ی بین مقیاس‌پذیری بلاک‌چین و توسعه‌ی پهنای باند اینترنت پرداخت. وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت اگر در اوایل سال‌های ۲۰۰۰ مردم به اندازه‌ی کافی اینترنت خود را به اینترنت سریع‌تری ارتقاء می‌دادند، این کار باعث می‌شد که تمام نرم‌افزار‌های مبتنی بر وب با کارآفرینان سیلیکن‌ولی(Silicon Valley منطقه‌ای در شمال کالیفرنیا که به مرکز فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های نوآورانه تبدیل شده و شرکت‌های بزرگی مانند Intel و AMD در آن‌جا فعالیت مستمر دارند) رودررو شده و احتمالا شانس موفقیت بیشتری می‌یافتند.

از نظر آقای آلیر تا رسیدن به یک تکنولوژی بلاک‌چین که از  نظر مقیاس‌پذیری و امنیت در تعادل باشد، هدف نهایی بوده و فقط چند سال با آن فاصله داریم.

آقای آلیر گفت:

Jeremy Allaireزمانی که به این هدف نهایی برسیم، مانند زمانی است که به اینترنت پرسرعت با پهنای باند بالا دست پیدا کردیم. در آن زمان تمام وعده می‌توانند به وقوع بپیوندن. من فکر می‌کنم که سرمایه‌گذاران باهوش متوجه شده‌اند که ما در واقع در یک محدوده‌ی بسیار عقیدتی‌ حضور داریم، جایی که در آن تعداد زیادی نوآوری اتفاق می‌افتد و می‌توانیم ببینیم که مجموعه‌ی بعدی زیرساخت‌های و شالوده‌های آینده در حال به وقوع پیوستن هستند؛ و این همان زمانی است که از لحاظ ارزش کاربری و ارزش افزوده، این نوع موارد واقعا نمایان می‌شود. Jeremy Allaire

در ادامه‌ی این مصاحبه آقای پومپیلیانو به یکی از گفته‌های آقای بیل‌گیتس(Bill Gates) اشاره کرد که مربوط به این نکته بود:

ما همیشه تغییراتی را که قرار است طی دو سال آینده رخ دهد را زیادی دست بالا می‌گیریم و تغییراتی که طی ده سال آتی رخ می‌دهد را دست کم می‌گیریم. Anthony Pompliano

نظر شما در رابطه با گفته‌های آقای آلیر چیست؟ آیا امروزه زیرساخت‌های صنعت بلاک‌چین برای گسترش عمومی آماده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

منبع
Cryptodaily

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

یک نظر

  1. با سلام، به قطع يقين آماده است. آپديت اخير اتريوم به مثابه اين است كه كسب و كار سنتي را به يك فروشگاه چندين دهنه و بسيار مدرن مبدل كرده و به دنبال مشتري هاي لاكچري و به روز نشسته اند. به قول “بوترين” شايد هزار برابر شدن ارز را نبينيم اما ده، بيست يا پنجاه برابر شدن به زودي محقق خواهد شد. انشاالله.
    از شانس ما سراسر 2018 را هم انتظار كشيديم و هم شاهد نزولي شدن بازار شديم. ورود بورس ها مسبب ره يك شبه خواهد بود. بار ديگر بگوييد ان شاء الله.

دکمه بازگشت به بالا