اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

ایردراپ توکن‌های BTT برای دارندگان رمزارز ترون(TRX) در راه است

این ایردراپ‌‌ها توسط بنیاد BitTorrent و با هدف افزایش میزان پذیرش توکن BTT و قیمت رمزارز TRX برگزار خواهند شد

نکات برگزیده مطلب
  • طی روز‌های گذشته بنیاد BitTorrent از یک سری ایردراپ(AirDrop) توکن‌های BTT، برای دارندگان رمزارز ترون(با نماد TRX) خبر داده است. این ایردراپ‌ها که با هدف افزایش تقاضا و قیمت رمزارز ترون معرفی شده‌اند، از روز ۱۲ام فوریه ۲۰۱۹ شروع شده و تا اواسط سال ۲۰۲۵ ادامه خواهند یافت. براساس گزارشات، مجموع توکن‌های اهدایی به رقم ۹۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون BTT خواهد رسید.

ایردراپ BitTorrent

فروش توکن‌های BitTorrent یکی از بزرگ‌ترین و مورد بحث‌ترین ICOهای سال جاری بوده است. حال به نظر می‌رسد در تلاش برای افزایش میزان فروش این توکن‌های جدید و قیمت رمزارز ترون(Tron)، این کمپانی اعلام نموده که یک سری ایردراپ‌(Airdrop) در راه است.

براساس این اعلامیه، ایردراپ‌های مذکور از روز ۱۱ فوریه سال جاری آغاز شده و تا سال ۲۰۲۵ روند توزیع توکن‌های BitTorrent(با نماد BTT) بین دارندگان رمزارز ترون(با نماد TRX) ادامه خواهد یافت. این روند حرکت زمانی آغاز می‌شود که بلاک‌های ترون از مرز ۶/۶ میلیون عبور کند.

برای مشاهده‌ی تعداد بلاک‌های ماین شده می‌توانید از وب‌سایت tronscan.org استفاده نمایید.

در این اعلامیه گفته شده که بنیاد BitTorrent در اولین مرحله‌ی ایردراپ خود قرار است 10 میلیارد و 890 میلیون توکن BTT را در بین کاربران توزیع کند. این رقم حدود ۱/۱ درصد از کل ذخیره‌ی در حال گردش(Circulating Supply) این توکن‌ها خواهد بود. طی ۱۲ ماه آینده نیز ۱۱/۸۸ میلیارد توکن BTT دیگر برای دارندگان رمزارز ترون صادر خواهد شد. این کار باعث می‌شود که ۱/۲ درصد دیگر از توکن‌های در حال گردش، در اختیار کاربران قرار بگیرد. این ایردراپ هرساله ۰/۱ درصد افزایش می‌یابد تا در سال ۲۰۲۵ به رقم سالیانه ۱/۷ درصد برسد. در آن زمان توکن‌های توزیع شده در بین کاربران  ۱/۴ توکن عدد در ماه خواهد بود. براساس پست اینترنتی این کمپانی:

برای پاداش دهی به دارندگان رمزارز TRX که مدت‌ها این رمزارزها را در اختیار داشته‌اند، بنیاد BitTorrent قصد دارد در جریان رویدادهای آنلاین و آفلاین، حدود ۹۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون توکن BTT را به شکل ایردراپ در بین کاربران توزیع کند. در نهایت ۱۰/۱ درصد از مجموع کل ذخیره‌ی در حال گردش این توکن‌ها، در اختیار کاربران خواهد بود. Reports

گفته شده که نرخ توزیع توکن‌های BTT با رمزارزهای ترون ۱ به ۱ است. این بدان معناست که هرتعداد رمزارز TRX در اختیار داشته باشید، به همران مقدار توکن BTT به شما اهدا خواهد شد. هیچ محدودیتی به عنوان حداقل مقدار توکن‌های ترون تحت مالکیت کاربران برای شرکت در این ایردراپ وجود ندارد. تاکنون هیچ اطلاعاتی در رابطه با اینکه کدام صرافی‌ها از این ابتکار عمل حمایت می‌کنند، اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد تمام صرافی‌های رمزارزی بزرگ از آن حمایت خواهند کرد.

آقای جاستین سان(Justin Sun بنیانگذار ترون) با انتشار یک پست توییتری در رابطه با کلاهبرداری‌های مربوط به این موضوع، به کاربران هشدار داد:

مراقب کلاهبرداری‌ها باشید. ایردراپ‌های رسمی در کانال‌های اجتماعی، وب‌سایت و وبلاگ ما اعلام خواهند شد. Justin Sun

گردهمایی niTROn یک موفقیت بود

کمپانی ترون اولین گردهمایی خود را اخیرا برگزار کرد و طی آن جزئیات زیادی در رابطه با فروش توکن‌های BitTorrent منتشر شد. کوبی بریانت(Kobe Bryant بازیکن حرفه‌ای بسکتبال که از این ورزش کناره‌گیری کرده است) یکی از چهره‌های برجسته‌ی حاضر در این رویداد بود. تیم ترون از این رویداد به عنوان یک موفقیت یاد می‌کند.

Kobe-Nitron-Event

در زمان نگارش این مقاله قیمت رمزارز ترون طی یک روز تا حدود ۳/۵ درصد کاهش را تجربه کرده است و با وجود پایه‌های قوی، یک هفته‌ی گذشته را با رکود عجیبی پشت سر گذاشته است. ارائه‌ی ایردراپ‌ها معمولا یک راه خوب برای افزایش قیمت رمزارزهاست و توزیع توکن‌های BTT رایگان احتمالا باعث خواهد شد که ترون به سمت بالای جدول برترین رمزارزها حرکت کرده و جایگاه پنجم را تصاحب کند.

در ادامه‌ی مقاله لیستی از صرافی‌ها و کیف‌پول‌های رمزارزی که به صورت رسمی پشتیبانی از این ایردراپ را اعلام کرده‌اند، منتشر شده است:

  • صرافی رمزارزی بایننس(Binance)
  • صرافی رمزارزی OKEx
  • صرافی رمزارزی Huobi و کیف‌پول این صرافی
  • صرافی رمزارزی WazirX
  • صرافی رمزارزی Koinex
  • صرافی رمزارزی Coin Tiger
  • صرافی رمزارزی Gate.io
  • صرافی رمزارزی FCOIN
  • صرافی رمزارزی Bitbox
  • صرافی رمزارزی KuCoin
  • صرافی رمزارزی Bithumb
  • صرافی رمزارزی Coinex
  • کیف‌پول Bitpie
  • کیف‌پول Cobo

این لیست به صورت مداوم بروزرسانی خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این ایردراپ‌ها چیست؟ آیا استفاده از ایردراپ‌ها، راهی مناسب برای افزایش میزان فروش و افزایش قیمت یک رمزارز می‌باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
NewsBTC

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی

‫8 دیدگاه ها

    1. سلام، سایتی که فرمودید تا الان فقط همین خبر رو راجب بیت‌تورنت منتشر کرده:https://goo.gl/zXbR7L و توش به صورت مستقیم به پشتیبانی از توکن‌های BTT اشاره نکرده. ولی احتمال انتقال این توکن‌ها به مشترانش در هنگام دریافت اون‌ها وجود داره.

  1. متاسفانه در رابطه با پشتیبانی از ایردراپ مذکور توسط freewallet.org هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر باید در اینترنت جستجو کنید و منابع رسمی رو دنبال کنید.
    در صورتی که در این لیست تغییری ایجاد بشه، در اسرع وقت بروزرسانی لازم انجام خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

  2. سلام
    منظور از “هرتعداد رمزارز TRX در اختیار داشته باشید، به همران مقدار توکن BTT به شما اهدا خواهد شد” چی هست؟
    یعنی مثلاً ده هزار ترون داشته باشم ، ده هزار تا ترون دیگه به صورت رایگان به والت من اضافه میشه؟

    1. خیر ترون اضافه نمیشه، توکن BTT اضافه می‌شه.
      یعنی اگر ۱۰ هرار TRX در اختیار داشته باشید، ۱۰ هزار BTT به شما اهدا میشه.

      1. توکن BTT کجا قرار میگیره؟ میاد تویه والت ترون؟ یا باید والت یا یک چیز مخصوصی دیگه براش بسازم؟

        1. به حساب کیف‌پول‌های رمزارزی و صرافی‌هایی که پشتیبانی خودشون رو اعلام کردن، اضافه می‌شه.
          لیستی از صرافی‌ها و کیف‌پول‌هایی که تا به امروز از این ایردراپ پشتیبانی کردن به بخش‌های انتهایی مقاله اضافه شد.

          1. آیا freewallet.org از BTT پشتیبانی میکند؟
            لیست والت هایی که از BTT پشتیبانی میکنند را از کجا میتونم ببینم؟ به غیر از سایت شما ، در کجا منتشر میشود؟

دکمه بازگشت به بالا