اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

پذیرش رمزارزها توسط یکی از بزرگ‌ترین عمده‌ فروشی‌های آمریکا

کمپانی بزرگ H&M Distributors با همکاری شرکت Chimpion، از این پس اقدام به پذیرش رمزارزها می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • با اینکه بازار رمزارزی در یک روند نزولی به سر می‌برد، اما اخبار مربوط به همکاری استارت‌آپ‌ها و کمپانی‌های رمزارزی باز هم باعث ایجاد امید به آینده در میان طرفداران و سرمایه‌گذاران این صنعت می‌شود. طی گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است، کمپانی عمده‌ فروشی H&M Distributors که در زمینه‌ی فروش تجهیزات روشنایی و وسایل جانبی آن‌ها فعالیت دارد، به عنوان جدید‌ترین روش پرداختی خود با همکاری شرکت Chimpion اقدام به پذیرش طیف وسیعی از رمزارزها کرده است.

با اینکه بازار رمزارزی در یک روند نزولی به سر می‌برد، یکی از راه‌هایی که سرمایه‌گذاران و طرفداران صنعت رمزارزی می‌توانند به واسطه‌ی آن اشتیاق خود را پیرامون این صنعت نوپا حفظ کنند، توجه به اعلامیه‌ها و مشارکت‌های جدیدی است که بسیاری از استارت‌آپ‌ها و پروژه‌های رمزارزی در حال انجام آن هستند. علاوه بر این، در حال حاضر تعداد کمپانی‌هایی که پذیرش رمزارزها را اعلام کرده‌اند نیز از همیشه بیشتر شده است. کمپانی H&M Distributors یکی از این کمپانی‌های است که اخیرا پذیرش رمزارزها را به عنوان یکی از روش‌های پرداختی خود اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که H&M Distributors در حقیقت یک شرکت عمده فروشی آمریکایی است و نباید آن را با مارک لباس‌های سوئدی H&M اشتباه گرفت. کمپانی H&M Distributors در صنعت لوازم نورپردازی و روشنایی تخصص دارد و طیف وسیعی از پایه‌های چراغ و وسایل جانبی آن‌ها را ارائه می‌کند. این کمپانی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده و بیش از ۲۰ سال سابقه‌ی فعالیت در این عرصه را دارد. همچنین گفته می‌شود که این کمپانی خود را با عنوان « one-stop lighting shop(خرید سریع لوازم روشنایی)» توصیف می‌کند.

کمپانی مذکور به وضوع توانسته سرعت و کارایی بالای تراکنش‌های رمزارزی را درک کند و امیدوار است که مشارکت جدید او بتواند رابطه‌اش با خرده‌فروشی‌های دیگر را بهبود ببخشد. علاوه بر این، کمپانی H&M Distributors معتقد است که پذیرش رمزارزها می‌تواند باعث صرفه‌جویی هرچه بیشتر در بخش‌های خرده‌فروشی شود. این بدان معناست که پذیرش رمزارزها ممکن است باعث ایجاد یک مزیت منحصر به فرد نسبت به دیگر رقبا شود.

Chimpion-logo

کمپانی H&M Distributors برای پذیرش رمزارزها با استارت‌آپ Chimpion همکاری کرده است. Chimpion در واقع قصد دارد تا یک پلت‌فرم و نقطه‌ی ارتباطی بین کمپانی‌های مختلف و صنعت رمزارزی باشد. این کمپانی برای افزایش راحتی، همچنین یک نرم‌افزار تلفن همراه نیز توسعه داده است. این شرکت در نظر دارد تا روند پذیرش رمزارزها توسط کسب و کار‌ها و فروشگاه‌های مختلف را تا حد ممکن ساده‌سازی کند.

حال پس از همکاری این دو شرکت، کمپانی H&M Distributors توانسته رمزارزهایی از جمله بیت‌کوین(با نماد BTC)، بیت‌کوین کش(با نماد BCH)، بیت‌کوین دایموند(با نماد BCD)، رمزارز دش(با نماد DASH)، اتریوم(با نماد ETH)، رمزارز زد کوین(با نماد XZC) و دیگر رمزارزهای محبوب بازار را به عنوان روش پرداختی، بپذیرد.

گفته شده که کارمزد تمامی تراکنش‌های رمزارزی کمتر از یک پنی خواهد بود و این امر علاوه بر جذب بیشتر مخاطب، از هرگونه بازپرداخت ناخواسته نیز جلوگیری به عمل می‌آورد.

نظر شما در رابطه با پذیرش رمزارز توسط یکی از بزرگ‌ترین عمده‌ فروشی‌های آمریکا چیست؟ آیا با وجود نزولی بودن بازار رمزارزی، روند پذیرش رمزارزها همچنان ادامه دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

منبع
BTCmanager

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا