اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

کمپانی مالی Western Union آماده‌ی پذیرش رمزارزهاست

حکمت ارسک، مدیرعامل این شرکت از آمادگی برای پذیرش و استفاده از فناوری‌های مرتبط با صنعت رمزارزی خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی خدمات مالی Western Union اخیرا با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی اعلام نموده که علاقه‌مند به پذیرش تکنولوژی بلاک‌چین و استفاده از رمزارزها می‌باشد. آقای اودیلون آلمیدا(Odilon Almeida) مدیر بخش انتقالات مالی بین‌المللی Western Union در این ویدئو که روز ۱۷ام دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شده است، اظهار نموده که Western Union آمادگی‌های لازم برای پذیرش رمزارزها را اتخاذ نموده است.

بلاک‌چین در Western Union

کمپانی خدمات مالی Western Union از فوریه‌ی ۲۰۱۸ و پس از انجام فعالیت‌های آزمایشی در پلت‌فرم xRapid، به نوعی وارد فضای تکنولوژی بلاک‌چین شد. از آن زمان تاکنون کمپانی مذکور هیچ یک از تلاش‌های خودش برای بررسی و استفاده از فناوری بلاک‌چین و صنعت رمزارزی را مخفی نکرده است، تا جایی که اخیر اعلام نموده در حال بررسی و انجام آزمایشاتی بر روی راه‌حل‌های ارائه شده توسط کمپانی ریپل(Ripple) می‌باشد.

 آقای حکمت ارسک(Hikmet Ersek) مدیرعامل کمپانی Western Union به خبرگزاری‌های محلی اعلام کرده است:

همواره انتقاداتی نسبت به ما وجود دارد که عنوان می‌کنند Western Union از لحاظ هزینه اصلا به صرفه نیست، اما ما در طول آزمایش‌هایمان این به صرفه بودن را در نظر نگرفته‌ایم. موضوع اصلی این است که انجام این کار‌ها بسیار گران می‌باشد. Hikmet Ersek

در همین راستا یک ویدئو نیز در فضای مجازی منتشر شده است که توضیح می‌دهد رمزارزها را می‌توان به دو بخش اساسی تقسیم کرد، بخش اول توکن‌های دیجیتال و بخش دوم تکنولوژی‌های پایه‌ یا همان بلاک‌چین.

این کمپانی همچنین با انتشار یک مقاله‌ی جداگانه توضیح داد که به فناوری بلاک‌چین بسیار علاقه‌مند است:

پتانسیل‌های بالقوه‌ی زیادی در بخش خدمات مالی وجود دارد و کمپانی Western Union در حال سرمایه‌گذاری برای پیدا کردن بهترین وجه استفاده از بلاک‌چین است. به عنوان مثال، اخیرا Western Union با Ripple Labs همکاری کرده است تا انجام پرداخت‌های مالی به واسطه‌ی بلاک‌چین را مورد آزمایش قرار دهد. این پرداخت‌ها در نهایت سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر خواهند بود. آزمایشات مذکور همچنان ادامه دارد. Western Union

رمزارزها در Western Union: شاید، ولی نه به این زودی

شهرت طولانی مدت کمپانی Western Union در زمینه‌ی یک گزینه‌ی مورد اعتماد برای مبادله و جابجایی ارزها فیات، در نهایت باعث می‌شود در صورت پذیرش رمزارزها توسط این کمپانی، فراگیر شدن آن‌ها افزایش یابد. آقای ارسک در ادامه‌ی گفته‌های خود افزود:

کمپانی Western Union امروز آماده است تا هرنوع پول و ارز را بپذیرد. ما در حال حاضر با ۱۳۰ نوع ارز مختلف کار می‌کنیم. اگر روزی احساس کنیم که اضافه شدن رمزارزها به پلت‌فرم ما می‌تواند یک تصمیم استراتژیک مناسب باشد، این کار را سریعا خواهیم کرد و رمزارزها تنها یک ارز جدید در این پلت‌فرم خواهند بود. Hekmet Ersek

در ادامه‌ی این گفته‌ها، آقای اودیلون آلمیدا(Odilon Almeida) مدیر بخش انتقالات مالی بین‌المللی Western Union در اظهار داشت که Western Union به دنبال راه‌اندازی توکن‌هایی بر پایه‌ی رمزارزها نیست، زیرا این کمپانی در حال حاضر دارای مکانیزم‌های بسیار قوی برای انتقال ارزها فیات است. این کمپانی برای دو دهه‌ی گذشته به کاربران خود شماره‌ای با نام MTCN(مخفف شماره‌ی کنترل جابجایی پول) اهدا کرده است که آن‌ها می‌توانند به واسطه‌ی این شماره در بیش از ۲۰۰ کشور جهان فرایند دریافت مقدار مشخصی پول را انجام دهند.

زمانی که خواسته شد یک جدول زمانی برای اضافه شدن رمزارزها به Western Union ارائه شود، این کمپانی اطلاعاتی زیادی را در اختیار مخاطبان قرار نداد. بسیار واضح است که صنعت رمزارزی و اضافه شدن رمزارزها به خدمات قابل ارائه توسط Western Union، برای این کمپانی اصلا یک اقدام پیچیده محسوب نمی‌شود، با این حال کمپانی مذکور هنوز برای اقدامات بیشتر آماده نمی‌باشد.

آقای  آلمیدا در رابطه با این موضوع گفت:

رمزارزها ممکن است به یکی از گزینه‌های مبادله‌ی دارایی بین مردم و کشور‌ها تبدیل شوند. اگر این امر محقق شود، ما برای پذیرش آن‌ها و راه‌اندازی خدمات مربوطه آماده خواهیم بود. Odilon Almeida

به نظر شما چرا موسسات بزرگ مالی همچنان و پس از سقوط شدید بازار رمزارزی به آن علاقه نشان می‌دهند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
BTCmanager

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا