اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

یکی از حامیان بیت‌کوین به عنوان سرپرست کاخ سفید منصوب خواهد شد

مایک مالوانی که هم‌اکنون مدیر دفتر مدیریت و بودجه‌ی آمریکا است، به عنوان پشتیبان بیت‌کوین و تکنولوژی بلاکچین شناخته می‌شود

نکات برگزیده مطلب
  • دونالد ترامپ(Donald J. Trump)، ریاست جمهوری ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام کرد که مایک مالوانی(Mick Mulvaney) را به عنوان سرپرست جدید کارکنان کاخ سفید منصوب خواهد کرد. مالوانی به دلیل پشتیبانی از بیت‌کوین و تکنولوژی بلاکچین در جامعه‌ی رمزارزی به خوبی شناخته شده است.

مالوانی سرپرست جدید کارکنان کاخ سفید

مایک مالوانی، هم اکنون مدیر دفتر مدیریت و بودجه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا(OMB) است، به عنوان رئیس بعدی کارکنان کاخ سفید انتخاب شده و بر اساس گزارش‌ها پیش‌بینی می‌شود در پایان سال در این جایگاه فعالیت خود را آغاز کند. وی جایگزین جان اف کلی(John F. Kelly)، رئیس کنونی ستاد کارکنان کاخ سفید خواهد شد.

ترامپ با انتشار توئیتی گفت:

من خوشحالم که اعلام کنم مایک مالوانی، مدیر کنونی اداره‌ی مدیریت و بودجه را به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید منصوب خواهم کرد، وی جایگزین جان کلی خواهد شد که برای کشور آمریکا خدمت کرده است. مایک (در دفتر مدیریت و بودجه) کار‌های برجسته‌ای انجام داده است. Donald J. Trump

من خوشحالم اعلام کنم که مایک مالوانی رئیس اداره‌ی مدیریت و بودجه را رئیس کارکنان کاخ سفید بخوانم، وی جایگزین جان کلی خواهد شد کسی که با سربلندی برای کشور ایالات متحده خدمت کرده است. مایک کار‌های برجسته‌ای انجام داده است.

بر اساس گزارش CCN، مالوانی در حالی که به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید فعالیت خواهد کرد، از سمت خود در اداره‌ی مدیریت و بودجه آمریکا استعفا نمی‌کند. CNN با اشاره به منابع مطلع گزارش کرد که ترامپ کسی است که خواستار حفظ موقعیت کنونی او در اداره‌ی مدیریت و بودجه آمریکا شده است. وی از فوریه 2017 در جایگاه رئیس اداره‌ی مدیریت و بودجه آمریکا قرار دارد.

خبر‌های خوب برای بیت‌کوین

مالوانی به عنوان پشتیبان بیت‌کوین و بلاکچین به خوبی شناخته شده است، وی انجمن حزبی بلاکچین که محلی برای سیاست گذاری بررسی تکنولوژی بلاکچین و همچنین تاثیرات رو به رشد ارزهای مجازی است را رهبری می‌کند.

 

مالوانی در گذشته اظهار داشت: «تکنولوژی بلاکچین پتانسیل ایجاد تحول در صنعت خدمات مالی، اقتصاد ایالات متحده‌ی آمریکا و ارائه‌ی خدمات دولتی است. من خوشحالم که در این نوآوری شرکت دارم.»

مالوانی یکی از اشخاص علاقه‌مند به توسعه‌ی صنعت رمزارزی است که توسط ترامپ منصوب می‌شود. در ماه سپتامبر خبر انتصاب الاد رویس‌من(Elad Roisman)، به عنوان یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا(SEC)توسط ترامپ منتشر شد.

رویس‌من در گذشته خواستار وضع قوانینی به منظور احیاء صنعت (رمزارزی) «به شیوه‌ای منصفانه و شفاف که صداقت و اطمینان را به بازار (رمزارزی) و سرمایه‌گذاران بازگرداند،» شده بود.

نظر شما در زمینه‌ی انتصاب مایک مالوانی به سمت رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید چیست؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoinist
دکمه بازگشت به بالا