اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

بازخرید مستقیم USDT به دلار در پلتفرم تتر ممکن شد

شرکت Tether با طراحی مجدد پلتفرم خود امکان خرید و فروش مستقیم USDT را در وب سایت این شرکت میسر کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت تتر(Tether) که رمزارز پایدار USDT را مدیریت می‌کند، در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که با طراحی مجدد پلتفرم خود امکان تایید مشتریان جدید و بازخرید مستقیم USDT به دلار را امکان پذیر کرده است. در حالی که حداقل محدودیت استفاده از این پلتفرم معادل 100 هزار دلار تعیین شده است. تتر در گذشته، به علت ناتوانی پلتفرم قبلی خود در پاسخگویی به حجم بالای تقاضای مشتریانش و به منظور طراحی مجدد آن را متوقف کرده بود.

تتر اعلام کرد که افزایش غیر قابل پیش‌بینی محبوبیت دلار تتر(USDT)، به سرعت موجب گردید تا تعداد کاربران این رمزارز افزایش یابد. این اتفاق موجب شد تا نسخه‌ی اولیه‌ی تبدیل مستقیم USDT به ارز فیات از طریق پلتفرم این شرکت ناپایدار گردد. بنابراین، شرکت تتر برای حل این مشکل(تا زمان ایجاد پلتفرم جدیدی که بتواند به حجم بالایی از مشتریان پاسخگو باشد)، به صرافی Bitfinex متوسل شد. در حالی که شکایت‌های زیادی از سوی مشتریان Bitfinex در شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و Reddit وجود دارد؛ تاکنون کاربرانی که مایل به تبدیل تتر به دلار آمریکا بودند، مجبور می‌شدند به Bitfinex مراجعه کنند.

اگر چه خلاء گزارش حسابرسی توسط یک شرکت مستقل به همراه مشکلات تبدیل USDT در Bitfinex به شهرت آن آسیب رسانده است(چند هفته‌ی گذشته، این اتفاق موجب افت ارزش USDT به کمتر از 0.9 دلار شد)، این رمزارز همچنان جایگاه خود را در بازار رمزارزهای پایدار حفظ کرده است.

بر اساس اطلاعیه‌ی شرکت تتر در 1 نوامبر 2018، این شرکت هم اکنون ارتباط قدرتمندتری با بانک جدید خود با نام Deltec Bank & Trust Limited دارد. با راه‌اندازی پلتفرم جدید، تتر می‌تواند همانند نسخه‌ی اصلی خود و بدون اتکا به واسطه USDT را بازخرید و پرداخت نماید؛ یعنی از این پس، تبدیل ارز تتر به ارز فیات (با نرخ 1 به 1) امکان پذیر است و در آینده‌ی نزدیک خرید USDT از طریق این پلتفرم نیز امکان پذیر خواهد شد.

اگر چه ارائه‌ی امکان بازخرید USDT خبر خوبی است، حداقل موجودی مورد نیاز برای تبدیل USDT به دلار آمریکا در وب‌سایت تتر، 100 هزار دلار می‌باشد. به صورت مشابه حداقل دلار تتر قابل خرید نیز 100 هزار دلار تعیین شده است. بنابر اعلام تتر، این محدودیت‌های جدید به منظور جذب سرمایه‌گذاران حرفه‌ای طراحی شده است.

کارمزد‌های اعلام شده توسط تتر در جدول زیر نشان داده شده است:

مشتریان تتر در هر هفته تنها یکبار قادر به بازخرید ارز فیات دلار می‌باشند – ستون‌های جدول به ترتیب از چپ به راست: محدوده‌ی حجم تراکنش، کارمزد برداشت ارز فیات، کارمزد واریز ارز فیات، کارمزد واریز و برداشت دلار تتر

تنها کمتر از یک ساعت پس از انتشار اطلاعیه‌ی تتر، Bitfinex اطلاعیه‌ای را در توییتر منتشر کرد:

از این پس مشتریان Bitfinex قادر خواهند بود مستقیما USDT را به ارز فیات دلار(USDT/USD) و یورو(EURT/EUR) تبدیل نمایند.

آیا ایجاد امکان خرید و فروش تتر در وب سایت این شرکت می‌تواند اعتماد به این رمزارز را افزایش دهد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptoglobe
دکمه بازگشت به بالا