اخبار بیت‌کوین - Bitcoinاخبار و مقالات

احتمال اعلام نتیجه نهایی بازبینی ETF بیت‌کوین در ۵ام نوامبر

کمیسیون SEC در بیانیه‌ای تاریخ دقیق پایان مهلت ثبت اعتراضات را ۵ام نوامبر اعلام کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • چندی قبل کمیسیون SEC اعلام کرد که قصد دارد ۹ ETFبیت‌کوین رد شده را دوباره مورد بازبینی قرار دهد. در همین حین خبرگزاری‌های محلی تاریخ ۲۶ام اکتبر را برای این مورد اعلام کرده بودند. حال کمیسیون SEC با ارائه‌ی بیانیه‌ای تاریخ دقیق این مورد را ۵ام اکتبر اعلام کرده و پس از آن تاریخ جواب نهایی مربوط به تصمیم‌گیری‌های خود را منتشر می‌کند.

در ماه آگوست گذشته، خبرگزاری‌های مختلف گزارش دادند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) در حال بازبینی ۹ درخواست صندوق سرمایه‌گذاری قابل مبادله‌ی بیت‌کوین(ETFبیت‌کوین) است. دلیل رد شدن درخواست‌های مذکور این بود که کمیسیون SEC برخی وظایف را به کارکنان خود محول کرده بود وکارکنان نیز از طرف SEC تصمیم به رد این ۹ درخواست کرده بودند. با این حال، با توجه به قوانین فرعی در دستگاه‌های نظارتی، SEC این اجازه را دارد تا این تصمیم‌گیری‌های غیابی را دوباره مورد بررسی قرار دهد.

مهلت ارائه‌ی جواب نهایی از سوی SEC روز ۲۶ام اکتبر بود

به محض اینکه کمیسیون SEC اعلام کرد که ۹ درخواست رد شده را دوباره بازبینی خواهد کرد، اخبار مربوط به این واقعه سریعا منتشر شد و خبرگزاری‌ها اعلام کردند که روز ۲۶ام اکتبر مهلت تعیین شده از طرف این کمیسیون برای ارائه‌ی تصمیم نهایی خواهد بود. این تاریخ توسط بسیاری از کاربران پذیرفته شده و فکر می‌کردند که SEC در این روز سرنوشت این ۹ درخواست را تعیین خواهد کرد.

۵ام نوامبر تاریخ رسمی  واقعی است

پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که علاوه بر بررسی مجدد پیشنهادات ETF ارائه شده توسط Direxion، GraniteShares و ProShares به کمیسیون SEC، تاریخ دقیق ارائه‌ی جوابیه‌ی نهایی برای تمام این درخواست‌ها ۵ام اکتبر خواهد بود. بخشی از بیانیه‌ی مشترکی که برای تمام این درخواست‌ها منتشر شده به شرح زیر است:

تاریخ این مورد از پیش تعیین شده، متعاقبا با در نظر گرفتن حکم قانونی ۴۳۱، که تا تاریخ ۵ام نوامبر  ۲۰۱۸  معتبر است، هر فرد یا افرادی می‌توانند در حمایت یا اقدام علیه اقدامات مربوط به اختیارات داده شده، بیانیه‌ صادر کنند. SEC Statement

جواب این بازبینی ممکن است هر زمانی بعد از ۵ام نوامبر منتشر شود

با در نظر گرفتن اینکه تاریخ واقعی برای اعلام نتایج مربوط به بازبینی ۵ام نوامبر تعیین شده است، کمیسیون SEC می‌تواند پس از این تاریخ در هر زمان نتایج تصمیم‌گیری خود را اعلام نماید.

در نتیجه، کمیسیون SEC تا آن زمان فرصت دارد تا برای ۹ درخواست ETF مذکور حکم صادر کند. با توجه به اینکه ۵ام نوامبر آخرین مهلت برای کسانی است که در رابطه با ETFهای ارائه شده نگرانی یا مشکلی دارند، می‌توانیم فرض کنیم که SEC پس از این تاریخ اقدام به اعلام نتایج می‌کند. در همین حین، به تجار و افرادی که می‌خواهند مبادله‌ی رمزارزی انجام دهند توصیه می‌شود که این مورد را در استراتژی‌های مبادله‌ی هفتگی خود اعمال نمایند.

نظر شما در رابطه با این تغییر تاریخ چیست؟ تصویب اولین ETF بیت‌کوین چه تاثیری بر بازار رمزارزی خواهد داشت؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Ethereumworldnews

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا