اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاری برای ساخت شهر بلاکچینی Sandbox

جفری برنز از سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری برای ساخت یک شهر بلاکچینی در صحرای نوادا خبر داد

نکات برگزیده مطلب
  • جفری برنز(Jeffrey Berns)، مالک و مدیرعامل Blockchains LLC، کسی است که در ابتدای سال جاری بیش از 67,000 هکتار در شمال نوادا به ارزش 170 میلیون دلار را خریداری کرده است. روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته او از برنامه‌ای برای ساخت شهر رمزارزی در صحرا خبر داد و مدعی شد 300 میلیون دلار برای به واقعیت رساندن این برنامه، سرمایه‌گذاری کرده است.

به شهر Sandbox خوش آمدید

برنز(Berns)، که در ابتدا و در زمان اشتغال به وکالت، بر ارائه‌ی دادخواست علیه شرکت‌های بزرگ خدمات مالی فعالیت می‌کرد، با سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم در سال 2015 ثروتمند شد. در حال حاظر، او می‌خواد با ایجاد شهر Sandbox، به جامعه‌ی رمزارزی برگردد و از خود نشانه‌ای برجای بگذارد.

این مجموعه‌ی گسترده و پیچیده، یک نمونه‌‌ی عملی در اجرای شهر هوشمند با زیر ساخت بلاکچینی غیرمتمرکز برای تمامی تعاملات خواهد بود. این منطقه با ترکیب هوش مصنوعی(AI)، تکنولوژی بلاکچین، پرینت سه بعدی و نانوتکنولوژی به پارک تکنولوژی برای سرمایه‌گذاری تبدیل خواهد شد.

برنامه‌ریزی صورت گرفته برای شهر Sandbox شامل هزاران واحد مسکونی برای زندگی در کنار مغازه‌های تجاری خواهد بود. این منطقه همچنین شامل مکانی برای مسابقات بازی‌های کامپیوتری و یک استدیو برای ساخت آهنگ، فیلم و بازی خواهد بود.

بانکداری منعطف و نگهداری بسیار امن

Blockchains LLC در نظر دارد در کنار ارائه‌ی مکانی برای اجتماع توسعه‌دهندگان و ارائه‌ی سیستم جذاب مالیاتی به سرمایه‌گذارن، پیشنهاد‌های جذاب بیشتری را نیز به فعالان صنعت بلاکچین ارائه نماید.

با توجه به سخنرانی مدیر‌عامل Blockchains LLC، او برای نگهداری فیزیکی و امن دارایی‌های دیجیتال، دو پناهگاه نظامی در قسمت‌های مختلفی از ایالات متحده‌ی آمریکا را خریداری کرده است. این شرکت همچنین در خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا، نیز پایگاه نظامی در زیر یک کوه گرانیتی در سوئیس و همچنین در سوئد، به همین منظور خریداری کرده است.

برنز همچنین از خرید یک بانک خبر داد و روش‌های بانکداری بسیار سازگارتری را برای اکوسیستم رمزارزی در مقابل ارز‌های فیات وعده داده است. او توضیح داد که این تصمیم را هنگامی که بانک تمامی کارت‌های بانکیش را مسدود کرد، اتخاذ کرده است؛ این اتفاق زمانی رخ داد که او در دادگاه علیه درخواست اداره‌ی خدمات درآمد داخلی آمریکا مبنی بر دسترسی به تمامی اطلاعات مشتریان Coinbase، می‌جنگید و هویت خود را به عنوان مشتری این صرافی آشکار کرد.

 این شرکت همچنین توافقنامه‌ای با شرکت انرژی الکتریکی همگانی نوادا(NV Energy) را امضا کرد و هدف آن همکاری این دو شرکت با یکدیگر در توسعه‌ی پروژ‌ه‌های انرژی مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین است.

آیا توسعه‌ی تکنولوژی رمزارزی به ایجاد یک شهر اختصاصی نیاز خواهد داشت؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا