اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

توسعه‌دهنده‌ی IOTA: ما به دنبال رشد سریع و بی‌اساس نیستیم

اریک هاپ، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد آیوتا همچنین در رابطه با پروژه جدید این مجموعه یعنی Qubic صحبت کرد

نکات برگزیده مطلب
  • اریک هاپ(Eric Hop) توسعه‌دهنده‌ی ارشد آیوتا(IOTA) در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام نموده که او به دنبال رشد آهسته است، و رشد سریع اما بدون پایه و اساس برای او قابل قبول نیست.

 

 اریک هاپ(Eric Hop) یک توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار که ۴۰ سال فعالیت مرتبط دارد و احتمالا برترین توسعه‌دهنده‌ی پروژه‌ی IOTA نیز محسوب می‌شود، از طرح‌های خود برای رشد و توسعه‌ی آینده‌ی پروژه‌ی Qubic رونمایی کرد.

Qubic به عنوان نسل دوم فناوری IOTA شناخته شده است. در حالی که پروژه‌ی IOTA قرار است از یک مفهوم بلاک‌چین محلی استفاده کند تا به عنوان وسیله‌ای برای تبادل اطلاعات میان ماشین‌های هوشمند در اقتصاد ماشینی آینده مورد استفاده قرار گیرند، تیم توسعه‌ی Qubic که توسط آقای هاپ مدیریت می‌شود، به دنبال ایجاد یک لایه‌ی جدید بر روی پروتکل IOTA است که قابلیت‌هایی همانند قرارداد‌های هوشمند مبتنی بر فضای ابری را فراهم می‌کند.

Qubic به دنبال مکانیزم‌های انگیزشی

 آقای هاپ زمانی که با یکی از پادکست‌های محلی در حال مصاحبه بود، در رابطه با رشد این پروژه توضیح داد:

ما در حال حاضر بیش از ۸۰ توسعه‌دهنده‌ی فعال داریم که بر روی پروژه‌ی IOTA کار می‌کنند. Eric Hop

با این حال، مدیر ارشد پروژه‌ی Qubic اخیرا عنوان نموده که آقای هاپ به دنبال «رشد آهسته» این پروژه است و «رشد دیوانه‌واری که هیچ واقعیت و اساسی ندارد» برای اون قابل قبول نیست. وی همچنین که حباب قیمت اواخر سال ۲۰۱۷ و اوایل سال ۲۰۱۸ در صنعت رمزارزی، ناشی ازFOMO(ترش از دست دادن فرصت‌ها) بوده است.

IOTA

آقای هاپ که در ماه آپریل سال جاری به پروژه‌ی IOTA پیوسته، در این مصاحبه‌ی خود جزئیات بیشتری در رابطه با پروژه‌ی Qubic و مسیر راه آن ارائه کرد. وی عنوان نمود که محصول نهایی مکانیسم‌های انگیزشی برای عموم مردم ارائه می‌کند، مکانیسم‌هایی که آن‌ها را ترغیب می‌کند تا قدرت محاسباتی بدون استفاده‌ی خود را به شبکه‌ی Qubic عرضه کرده و در عوض آن IOTA دریافت کنند.

آقای هاپ در مصاحبه‌ی قبلی خود اظهار داشت که تنها دلیل او برای پیوستن به بنیاد IOTA این بوده «که آن‌ها پتانسیل تغیییر دنیا برای غیرمتمرکزسازی ساختار‌های قدرت فعلی را دارند».

نظر شما در رابطه با پروژه‌ی Qubic و گفته‌های اریک هاپ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
ICOexaminer

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا