اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

فروش اسیک‌های ۷ نانومتری بیت‌مین امروز آغاز می‌شود

این دو محصول جدید با نام‌های Antminer S15 و Antminer T15 عرضه خواهند شد

نکات برگزیده مطلب
  • شرکت بیت‌مین(Bitmain Technologies) که یکی از بزرگترین سازندگان تجهیزات ماینینگ به‌شمار می‌رود، اعلام کرد که فروش جدید‌ترین سری از انت‌ماینرهای(Antminers) خود را که دارای تکنولوژی 7 نانومتری است، 8 نوامبر آغاز خواهد کرد. بر اساس اعلامیه‌ی این شرکت چینی، دو مدل جدید از اسیک‌های دارای تراشه‌ی 7 نانومتری با نام‌هایAntminer S15 و Antminer T15 عرضه خواهند شد.

بیت‌مین قصد دارد فروش مدل‌های جدید انت‌ماینر را در هفته‌ی جاری آغاز نماید

بیت‌مین بزودی فروش انت‌ماینرهای جدید که از تکنولوژی 7 نانومتری بهره می‌گیرد را آغاز خواهد کرد. این شرکت در روز سه‌شنبه اعلام کرد که دو مدل جدید S15 و T15 در روز سه‌شنبه 8 نوامبر و 9 صبح به وقت EDT، برای خرید در دسترس خواهد بود. بر اساس گزارش کوینیت، خبر ساخت تراشه‌ی BM1391 Finfet در هفته‌ی سوم ماه سپتامبر توسط جیهان وو(Jihan Wu) مدیرعامل این کمپانی اعلام شد. این تراشه‌ی 7 نانومتری توسط بیت‌مین و TSMC که بزرگترین شرکت مستقل تولید تراشه در جهان است، ساخته شده است.

این شرکت در حساب کاربری رسمیش در توئیتر اعلام کرد:

ما رسما عرضه‌ی دستگاه‌ ماینر 7 نانومتریمان را اعلام می‌کنیم، که از نظر هش‌ریت در این صنعت پیشگام محسوب شده و برای انجام عملیات ماینینگ با الگوریتم SHA256، طراحی شده‌اند. Bitmain

 

بیت‌مین ادعا می‌کند نسبت بازدهی تراشه‌ی جدید، 42 ژول بر تراهش است

اطلاعیه‌ی بیت‌مین در وی‌چت

در وب‌سایت این شرکت پیش‌نمایشی از این دستگاه وجود دارد، که تفاوت ظاهری زیادی را نسبت به مدل‌های پیشین Antminer نشان می‌دهد. در حال حاظر دسترسی به بخش قیمت، مشخصات و گالری تصاویر برای عموم در دسترس نیست. با این وجود، با توجه به اطلاعیه‌ی شرکت بیت‌مین در وی‌چت(Wechat) دستگاه‌های ماینر جدید سری S و T بر روی الگوریتم SHA256 عمل کرده و می‌توانند بیت‌کوین کش(BCH) و بیت‌کوین(BTC) را با مصرف توان پایین تا 42 ژول به ازای هر تراهش ماین کنند.

در اطلاعیه‌ی بیت‌مین در وی‌چت اعلام شده است:

نسل بعدی تراشه‌ها، یک میلیون ترانزیستور را در برگرفته و توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی، بهینه‌سازی شده است؛ انرژی مصرفی تراشه‌ها با به‌کارگیری ساختار مداری منحصر بفرد و تکنولوژی مصرف کم توان تا 42 J/TH کاهش یافته است. Bitmain

 

اگرچه سختی(difficulties) استخراج بیت‌کوین و بیت‌کوین کش و قیمت سری جدید ماینر‌ها، میزان سودآوری استخراج رمزارزها  به کمک این دستگاه‌ها را مشخص می‌کند. تعرفه‌ی گمرکی جدید ترامپ نیز ممکن است بر کسب و کار واردکنندگان این دستگاه‌ها به ایالات متحده‌ی آمریکا، تاثیر بگذارد. رقابت شدیدی نیز در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های ماینینگ وجود دارد و تعدادی از شرکت‌ها در طول چند ماه گذشته از تولید و عرضه‌ی نسل بعدی محصولات خود در این زمینه خبر دادند؛ به عنوان مثال، Avalon 911 شرکت Canaan نیز از تراشه‌ی 7 نانومتری بهره خواهد گرفت، این شرکت ادعا می‌کند که این دستگاه دارای هش‌ریت 18 تراهش برثانیه و توان مصرفی 1440 وات خواهد بود.

شما در مورد اسیک‌های جدید سری S و T شرکت بیت‌مین که به تراشه‌ی 7 نانومتری مجهز شده‌اند چگونه فکر می‌کنید؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Bitcoin.com
دکمه بازگشت به بالا