اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

سرمایه‌گذاران رمزارزی از این صنعت انتظارات غیر منطقی دارند

استیو وزنیاک، موسس اپل معتقد است که صنعت رمزارزی مانند روز‌های اول اینترنت عمل می‌کند

نکات برگزیده مطلب
  • استیور وزنیاک به عنوان بنیانگذار کمپانی اپل در رویداد Connecting Tomorrow توضیح داد که صنعت رمزارزی همانند روزهای اولیه فعالیت اینترنت هنوز جوان است و سرعت رشد این صنعت، فعلا کند می‌باشد.

طبق اعلام خبرگزاری‌های مختلف، استیو وزنیاک(Steve Wozniak) به عنوان یک دوستدار صنعت رمزارزی و موسس کمپانی اپل، طی رویداد Connecting Tomorrow که توسط کمپانی مالی Mastercard در بارسلونا برگزار شده بود، اعلام کرد که رشد آهسته‌ی صنعت رمزارزی را می‌توان به روز‌های اولیه آغاز به کار اینترنت تشبیه کرد.

وی در ادامه توضیح داد که سرمایه‌گذاران صنعت رمزارزی هم اکنون پیش‌بینی کرده‌اند که این صنعت در آینده به چه شکلی رشد خواهد کرد، و این سرمایه‌گذارن بیشتر از حد توان صنعت نوپای رمزارز، از آن انتظار دارند. وی اعلام کرد که با این سرمایه‌گذاران هم عقیده نیست و صنعت رمزارزی توانایی محقق کردن تمامی خواسته‌های آنان در کوتاه مدت را ندارد و همانند روز‌های اولیه اینترنت، صنعت رمزارزی هنوز جوان است.

آقای وزنیاک در رویداد مذکور اعلام نمود:

Steve Wozniakرشد این صنعت خیلی سریع نیست. در روز‌های اولیه فعالیت اینترنت، مردم سریع به فکر نرم‌افزار‌هایی بودند که از طریق آن می‌توان مشخصات پروازهایتان را ذخیره کنید، نرم‌افزار‌هایی که می‌توانند فرایند رزرو را انجام دهند، و کلا می‌گفتند که همه‌چیز در زندگی ممکن می‌شود. اما این اتفاقا به هیچ عنوان با سرعت رخ نداد و حتی یک سقوط بزرگ نیز در صنعت اینترنت به حقیقت پیوست(بحران Dotcom) و حباب این صنعت ترکید. Steve Wozniak

نیاز به کنترل متمرکز رمزارزها

آقای وزنیاک در ادامه‌ی گفته‌های خود در رابطه با ذات غیرمتمرکزسازی و ویژگی ناشناخته بودن رمزارزها صحبت‌های کرد. وی معتقد است که صنعت رمزارزی از عدم وجود کنترل متمرکز  رنج می‌برد زیرا استاندارد‌های پیرامون این صنعت تعیین کننده‌ی نحوه‌ی استفاده‌ و انجام تراکنش توسط کاربران در سراسر جهان خواهد بود. طبق گفته‌های او، «در نهایت دولت‌های فرایند قانون‌گذاری صنعت رمزارزی را انجام خواهند داد».

وی زمانی که در حال صحبت در رابطه با ویژگی‌های ناشناس ماندن در صنعت رمزارزی بود، ادعا کرد به دلیل نوع طراحی ارزهای مجازی، آن‌ها «بیش از حد ویژگی ناشناس بودن را یدک می‌کشند».

آقای وزنیاک در ادامه توضیح داد:

کمی سخت است که متوجه شویم که کسی چه تراکنشی انجام می‌دهد، و بخشی بزرگی از زندگی ما این است که بدانیم چه تراکنش‌هایی در حال رخ دادن است تا دولت‌ها بتوانند بر روی آن‌ها مالیات وضع کنند. Steve Wozniak

آقای وزنیاک در طول این رویداد در رابطه با موارد دیگری همچون هوش مصنوعی(AI) و تاثیرات آن بر روی آینده‌ی ماشین‌های خودران، صحبت نمود. او توضیح داد که فکر نمی‌کند که خودرو‌های دارای سیستم هوش مصنوعی و بدون سرنشین، توانایی کنار آمدن با واقعیت‌های رانندگی در جاده در کنار انسان‌ها را داشته باشند.

نظر شما در رابطه با گفته‌های استیو وزنیاک چیست؟ صنعت رمزارزی چه زمانی به پالاترین حد پتانسیل‌های خود خواهد رسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
ZYcrypto

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا