اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

جمع‌آوری داده‌های صنعت رمزارزی توسط بورس Nasdaq

این بازار بورس نیویورکی قصد دارد تا داده‌های صنعت رمزارزی را به ابزار‌های تحلیلی خود اضافه کند

نکات برگزیده مطلب
  • بورس اوراق بهادار Nasdaq به تازگی شروع به جمع‌آوری مجموعه‌ی داده‌های صنعت رمزارزی کرده است و قصد دارد تا این داد‌ها را در ابزار‌های تحلیلی خود ادغام کند، تا این داده‌های ساده‌سازی شده و برای سرمایه‌گذاران قابل فهم شوند.

یک منبع آگاه در روز ۱۱ سپتامبر به خبرگزاری‌های آنلاین اطلاع داده است که بورس اوراق بهادار Nasdaq که مقر آن در نیویورک واقع است، در حال تحقیق در رابطه با اضافه کردن داده‌های رمزارزی به ابزار‌های تجزیه و تحلیل بازار خود می‌باشد.

nasdaq

بیل داوگ(Bill Dague) رئیس دفتر داده‌های جایگزین در Nasdaq در مصاحبه‌ی خود اعلام کرده:

ما با علاقه‌ی زیادی در حال بررسی مجموعه‌ی داده‌های مربوط به صنعت رمزارزی هستیم. اینکه آیا یک محصول مرتبط با این صنعت راه‌اندازی می‌کنیم یا خیر، هنوز مشخص نشده است.Bill Dague

این مجموعه‌ی داده‌های رمزارزی به طور بالقوه می‌توانند با هدف ایجاد داده‌های غیرساختاری قابل فهم برای سرمایه‌گذاران و سودآوری بیشتر، با پایگاه‌ تجزیه و تحلیل داده‌های Nasdaq که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است، یکپارچه شود.

این پایگاه تجزیه و تجلیل در حال حاضر طیف مختلفی از مجموعه‌ی داده‌ها را شامل می‌شود که از این بین می‌توان به مجموعه‌ی داده‌های eVestment ESG(داده‌های مربوط به محیط زیست، اجتماعی و دولتی ESG)، یک ابزار مدیریت سرمایه‌گذاری با نام Global News Exposure و یک مجموعه‌ی داده‌های رسانه‌ای ماهانه به نام iSentium Social Media Sentiment می‌باشد.

در ماه جولای خبرگزاری‌های مختلف اخبار مربوط به یک جلسه در پشت درب‌های بسته را پوشش دادند که گفته می‌شود توسط Nasdaq و بررسی جهت قدم‌های بعدی برای مشروع‌‌سازی صنعت رمزارزی در سراسر بازار‌های جهانی برگزار شده است. گفته شده که افراد شرکت کننده در این جلسه شامل نمایندگانی از صرافی رمزارزی Gemini که متعلق به برادران وینکلوس است، و گروهی چند نفره از نمایندگان دو حوزه‌ی صنعت مالی سنتی و صنعت رمزارزی بوده است.

در ماه آپریل آدنا فرایدمن(Adena Friedman) مدیرعامل Nasdaq گفت که اگر بازار رمزارزی به بلوغ برسد و شفافیت آن افزایش پیدا کند، این پلت‌فرم(Nasdaq) در آینده به پشتیبانی از تجارت رمزارزها فکر خواهد نمود.

نظر شما در رابطه با فعالیت‌های با بازار بورس چیست؟ چه دلیلی برای اضافه شدن داده‌های صنعت رمزارزی به ابزار‌های تحلیلی یک بازار بورس وجود دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا