اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

امکان انجام تراکنش‌های فوق سری با Monero

توسعه‌دهندگان این رمزارز کیف‌پول آنلاین مبتنی بر مرورگر Tor برای آن ارائه کرده‌اند

نکات برگزیده مطلب
  • پلت‌فرم XMRWallet.com که ارائه دهنده‌ی کیف‌پول رمزارزی برای مونرو است، اعلام کرده که به دلیل تقاضای بالای کاربران در حال توسعه‌ی یک کیف‌پول مبتنی بر مرورگر Tor است.

پلت‌فرم XMRWallet.com که یک ارائه‌دهده‌ی کیف‌پول رمزارزی منبع باز برای رمزارز مونرو(XMR) می‌باشد، در روز ۲۸ آگوست طی یک پست در وب‌سایت Reddit اعلام کرد که کیف‌پول رمزارزی مبتنی بر مرورگر اینترنتی برای مرورگر Tor منتشر کرده است. طی این پست آمده که دلیل این امر تقاضای بالای کاربران برای اینگونه کیف‌پولی بوده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند فرایند ارسال و دریافت این رمزارزی شخصی و غیرقابل ردیابی را از طریق پلت‌فرمی که ادعا می‌کند اولین کیف‌پول مبتنی بر وب‌ برای مونرو است، به صورت کاملا ناشناس و توزیع شده در شبکه‌ی Tor مبادله کنند.

رمزارز مونرو در کنار استفاده از شبکه‌ی Tor یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها نزد کاربران است. برای کاربران و جامعه‌ی رمزارزی غیرمتمرکز بودن و ناشناس بودن در زمان انجام مبادلات، امری ثابت شده و بسیار مطلوب می‌باشد که اکنون توسط این کیف‌پول جدید ممکن شده است.

آدرس این کیف‌پول جدید xmrwalletdatuxds.onion می‌باشد. باید به یاد داشته باشد که پسوند .Onion تنها برای میزبانی وب‌سایت‌هایی است که به واسطه‌ی مرورگر Tor قابل دسترسی هستند. تیم توسعه‌دهنده برای توضیح در رابطه با دلیل انتخاب این آدرس اعلام کرد:

پس از بررسی‌های طولانی و بررسی صد‌ها آدرس، این راحت‌ترین و به یاد‌ماندنی‌ترین گزینه‌ای بود که می‌توانستیم انتخاب کنیم.

Developer Team

کیف‌پول‌های XMR پیش از این نیز استفاده کمی از مرورگر Tor داشته‌اند و برخی داده‌های خود را بر روی شبکه‌های آن ذخیره کرده‌اند. طبق اسناد مرتبط با Github رمزارز مونرو، این رمزارز برای همکاری و سازگاری با Tor ساخته نشده است بنابراین باید چندین مرحله توسعه و تغییرات قبل از استفاده از مونرو بر روی شبکه‌ی Tor صورت بگیرد.

واسط کاربری گرافیکی(GUI) کیف‌پول مونرو نیز از همین مسئله رنج می‌برد و نیاز دارد تا کاربران به صورت دستی برخی مراحل پیچیده‌ی راه‌اندازی و اتصال به شبکه‌های Tor را انجام دهند.

XMRWallet.com اعلام کرده که با استفاده از کیف‌پول‌های تحت وب مبتنی بر .onion کاربران بازار‌های دارک‌نت(Darknet) به راحتی زمان خود را صرف استفاده از خدمات قابل دسترس آن می‌کنند. افزایش دسترسی از طریق مرورگر Tor به بازار‌ها و خدمات مختلف برای دارندگان رمزارز مونرو، می‌تواند درب‌های زیادی را برای کاربران این رمزارز و مرورگر باز کند.

نظر شما در رابطه با این کیف‌پول رمزارزی جدید چیست؟ استفاده از پلت‌فرم Tor چه کمکی به این کیف‌پول جدید خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cointelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا