اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

هفت رمزارز جدید به کیف‌پول‌های Ledger افزوده شد

در بین این رمزارز‌ها نام EOS نیز به چشم می‌خورد

نکات برگزیده مطلب
  • کمپانی Ledger که سازنده‌ی کیف‌پول‌های رمزارزی سخت‌افزاری برای با همین نام می‌باشد به تازگی طی بیانیه‌ای از ۷ رمزارز جدید قابل پشتیبانی در کیف‌پول‌های خود رونمایی کرده است و اعلام نموده کاربران با مراجعه به Trello مرتبط با این شرکت می‌توانند به رمزارزها قابل پشتیبانی طی ماه‌های آینده رای دهند.

کمپانی Ledger به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری پیشرو در زمینه‌ی تولید کیف‌پول‌های دیجیتال، روز سه‌شنبه اعلام کرد که چندین رمزارز جدید از جمله رمزارز محبوب  EOS به کیف‌پول سخت‌افزاری آن‌ها اضافه شده است. این لیست جدید گروه دوم رمزارزهای تحت سیستم جدید مقرر شده را به این کیف‌پول اضافه کرده است.

EOS

علاوه‌ بر رمزارز EOS، رمزارزهای دیگری همچون (Waves(WAVES)، Hycon(HYC)، Rise(RISE)، Pirl(PIRL)، Fic Network(FIC و (Akroma(AKA نیز به این کیف‌پول اضافه شده‌اند. تمامی این هفت رمزارز جدید از طریق برنامه‌ی نرم‌افزاری Ledger Live که محصول جدید این شرکت با هدف جایگزینی ابزار‌های مدیریتی مرورگر کروم برای کیف‌پول‌ها می‌باشد، منتشر شده است.

این کمپانی فناوری مالی یک لینک به نقشه‌ی راه کاری خود بر روی پلت‌فرم Trello ارائه کرده که همه می‌توانند با مراجعه به آن مشاهده کنند که در آینده چه رمزارزهایی به این کیف‌پول اضافه خواهد شد و به رمزارز مورد علاقه‌ی خود رای دهند یا در رابطه با آن‌ها نظرات خود را بیان کنند. رمزارز EOS که اکنون از لحاظ میزان سرمایه‌ی در حال گردش بازار(Market Cap) در رتبه‌ی پنجم قرار دارد، در زمان انتشار و اضافه شدن به این کیف پول ۱۷۸ رای داشت. رمزارزهای دیگری همچون کاردانو(ADA) حدود ۴۶۲ رای، رمزارزی آیوتا ۲۳۳ رای و رمزارز (Tezos(XTZ نیز ۲۱۹ رای داشتند.

کمپانی Ledger رمزارزی EOS‌را پس از دریافت پشتیبانی از موسسه‌ی Cypherglass به عنوان یک تولید کننده بلاک رمزارزی، به کیف‌پول خود اضافه نمود.

این کمپانی که مقر اصلی آن در پاریس واقع شده طی یک پست توییتری اعلام نمود:

توسعه‌ی نرم‌افزار EOS توسط کمپانی Cypherglass به تحقق پیوسته است.

Ledger

Ledger

لیست Trello متعلق به کمپانی Ledger شامل چندین دارایی دیجیتال دیگر نیز می‌باشد که برای اضافه شدن طی ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده ‌اند. در بین این رمزارز، پروژه‌های بزرگی همچون (Decred(DCR) ،‌Nebulas(NAS) ،‌Lisk(LSK) ،‌ZClassic(ZCL) ،‌MonaCoin(MONA و (Syscoin(SYS دیده می‌شود.

ماه گذشته این کمپانی فناوری مالی از مجموعه‌ی جدیدی از قوانین جهت حمایت از پروژه‌های رمزارزی که هدف آن‌ها شفاف‌سازی بیشتر است، رونمایی کرد. کمپانی Ledger اولین سه‌شنبه‌ی هر ماه لیست جدیدی از رمزارزها را منتشر می‌کند.

این کمپانی توضیح داد:

روند اعتبارسنجی نرم‌افزار‌های ثالث با ارائه‌ی دستورالعمل‌های واضح، ساده‌تر خواهد شد؛ دستور‌العمل‌هایی که به توسعه‌دهندگان راهنمایی‌هایی جامع‌تر در مورد راهکار‌های امنیتی، رابط کاربری نرم‌افزار‌های دستگاه، تجربه و الزمات مرتبط با طراحی را ارائه می‌کند.

Ledger

لیست رمزارزهای ماه آگوست کمپانی Ledger که از هشت رمزارز تشکیل شده عبارتند از: Particl(PART)، Ontology(ONT)، VeChain(VET)، ICON(ICX)، POA Network(POA)، Wanchain(WAN)، Kowala(kUSD) و رمزارز RSK.

نظر شما در رابطه با رمزارزهای جدید اضافه شده به کیف‌پول سخت‌افزاری لجر چیست؟ چه رمزارزها دیگری باید به این کیف‌پول اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا