اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

راه‌اندازی قرارداد‌های آتی بیت‌کوین کش توسط Crypto Facilities

این پلت‌فرم برای اولین بار سرویس‌های مربوط به قرارداد آتی بیت‌کوین کش(BCH) را راه‌اندازی کرده است

نکات برگزیده مطلب
  • یک پلت‌فرم مبادله‌ی مشتقات رمزارزی به تازگی از سرویس‌های مرتبط با قرداد‌های آتی بیت‌کوین کش رو‌نمایی کرده است و انتظار دارد که این سرویس باعث افزایش نقدینگی رمزارز بیت‌کوین کش و در نتیجه‌ تحریک بازار آن شود.

بیت‌کوین کش(BCH) به عنوان چهارمین رمزارز بزرگ جهان روز جمعه به دلیل اینکه یک پلت‌فرم مبادله‌ی مشتقات اروپایی اولین قرارداد آتی بیت‌کوین کش قانونی مبتنی بر دلار آمریکا را راه‌اندازی کرد، یک گام به سمت توسعه برداشت. این محصول که قرار است از روز جمعه در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی در Crypto Facilities واقع در انگلستان شروع به مبادله کند، سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا در پیش‌بینی روند تحرکات آتی قیمت بیت‌کوین کش و همچنین جلوگیری از به خطر انداختن دارایی‌های رمزارزی خود، از آن استفاده کنند.

تیمو شلائفر(Timo Schlaefer) مدیرعامل Crypto Facilities در بیانیه‌ای اعلام نمود:

ما خوشحالیم که پیشنهادات و خدمات مشتقات رمزارزی خود را با راه‌اندازی قرارداد‌های آتی بیت‌کوین کش گسترش داده‌ایم. رمزارز بیت‌کوین کش با داشتن ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌، یکی از پنج رمزارز بزرگ جهان از لحاظ میزان سرمایه‌ی در حال گردش در بازار است و ما انتظار داریم قرارداد‌های جدید ما با افزایش نقدینگی و شفافیت در بخش دارایی‌های دیجیتال، موجب تحریک بازارهای رمزارزی شود.

Timo Schlaefer

راجر ور(Roger Ver) نیز به عنوان یکی از طرفداران رمزارز بیت‌کوین کش اظهار داشت:

این مورد یکی دیگر از نمونه‌هایی است که نشان می‌دهد رمزارز بیت‌کوین کش از نوآورانه‌ترین و مفید‌ترین رمزارزهای موجود در جهان است.

Roger Ver

Profluent Japan که یک شرکت مرتبط با مبادله و سرمایه‌گذاری مستقر در ژاپن است نیز اعلام نموده که قصد دارد در بازار‌های بیت‌کوین کش آتی ورود پیدا کند.

برت مولر(Bert Mouler) مدیرعامل Profluent Group اعلام کرد:

Profluent Japan از فرصت ایجاد بازار در مشتقات بیت‌کوین کش در پلت‌فرم Crypto Facilities به گرمی استقبال می‌کند. جامعه‌ی تجارت سازمانی شدیدا نیازمند یک یک مکانیزم حمایتی مناسب ثبت شده در یک صرافی توسط FCA به همراه یک تیم مدیریتی سطح اول برای بیت‌کوین کش بود. Crypto Facilities اولین پلت‌فرمی است که چنین خدماتی را ارائه می‌کند.

Bert Mouler

پلت‌فرم Crypto Facilities علاوه بر بیت‌کوین کش، سرویس‌های مربوط به محصولات آتی خود را برای رمزارزهای دیگری مانند اتریوم، ریپل و لایت‌کوین نیز راه‌اندازی کرده است. اوایل سال جاری نیز تیم شلائفر به عنوان مدیر عامل Crypto Facilities به خبرگزاری CCN اعلام کرده بود که این پلت‌فرم در سال ۲۰۱۸ با وجود وضعیت رکود و نزولی در بازار، توانسته به یک رشد قوی دست یابد. وی در این مصاحبه اعلام کرد بین سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۷ و سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ چیزی در حدود ۸۴ درصد افزایش در حجم مبادله داشته‌اند و انتظار دارد که این مقدار برای سه ماهه‌ی بعدی نسبت به شروع سال ۲۰۱۸ دوبرابر شود.

باید ذکر کنیم که Crypto Facilities یکی از چندین صرافی رمزارزی است که اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری استفاده شده در نرخ‌های مرجع رمزارزی صرافی مشتقات CME ارائه می‌کند. تا به امروز CME نرخ‌های مرجع را برای بیت‌کوین و اتر راه‌اندازی کرده است و نرخ‌های قبلی نیز به عنوان یک بنیاد و پایه جهت پلت‌فرم محصولات آتی بیت‌کوین مورد استفاده قرار گرفته است؛ در نتیجه راه‌اندازی محصولات مشتق بیت‌کوین کش بر روی این پلت‌فرم می‌تواند اولین گام در جهت رسیدن به لیست شدن مبادلات آتی بیت‌کوین کش در صرافی‌های بزرگ باشد.

نظر شما در رابطه با راه‌اندازی مبادلات آتی بیت‌کوین کش چیست؟ این سرویس جدید چه تاثیری بر میزان نقدینگی این رمزارز در بازار خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CCN

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا