اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رابرت کورنیش به صرافی برادران وینکلواس پیوست

این عضو ارشد سابق در بخش اطلاعات بورس اوراق بهادار نیویورک(NYSE) به صرافی Gemini پیوسته است

نکات برگزیده مطلب
  • طبق گزارشات منتشر شده در ۶ جولای، رابرت کورنیش که سابقا افسر ارشد اطلاعات(Chief Information Officer) در بورس اوراق بهادار نیویورک بوده است، به تازگی به عنوان اولین مدیر اجرایی بخش فناوری در صرافی Gemini استخدام شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده در ۶ جولای، صرافی رمزنگاری Gemini با نام رسمی Gemini Trust Company LLC به تازگی اعلام کرده است که رابرت کورنیش(Robert Cornish) که سابقا افسر ارشد اطلاعات در بورس اوراق بهادار نیویورک(NYSE) بوده است، به کمپانی آن‌ها پیوسته است. طبق این گزارشات به نظر می‌رسد که کورنیش به عنوان اولین مدیر اجرایی در بخش فناوری به صرافی Gemini که توسط برادران Winklevoss تاسیس شده است، پیوسته است.

کورنیش قبلا موقعیت‌های مختلف مهمی را در سازمان بورس و اوراق بهادار بین‌المللی داشته است و توسط سرمایه‌گذاران با عنوان یکی از “بهترین مدیران اجرایی بخش خدمات مالی در لیست ۴۰ نفر برتر” نامگذاری شده است. وی در صرافی Gemini مسئول ارائه‌ی پیشنهادات مرتبط با فناوری و نظارت بر استقرار تکنولوژی بازار هوشمند(SMARTS market) ارائه شده توسط Nasdaq خواهد بود؛ تکنولوژی که به این صرافی اجازه می‌دهد تا همه‌ی دفاتر سفارش و مزایدات خود را توسط آن کنترل کند.

تایلر وینکلووس(Tyler Winklevoss) مدیر اجرایی صرافی Gemini در بیانیه‌ای اعلام کرد که کونیش اطمینان حاصل خواهد کرد که صرافی Gemini تا جای ممکن بهترین تجربه‌ی یک پلت‌فرم را برای مشتریان ما ارائه می‌دهد و برای صنعت رمزنگاری نیز بهترین استاندارد‌های ممکن را ارائه می‌کند.

با این حرکت کورنیش نیز به موج عظیم مهاجرت مدیران وال‌استریت به صنعت بلاک‌چین و پروژه‌های رمزنگاری پیوست. در سال جازی پریانکا لیلارمانی(Priyanka Lilaramani) نیز به عنوان مدیر اجرایی سابق در گلدمن‌ساکس به استارت‌آپ HOLD که در جزیره‌ی مالتا واقع شده، به عنوان مدیر اجرایی جدید پیوسته است. دکتر رولف ورنر(Rolf Werner) رئیس مرکز اروپایی فوجیتسو(Fujijtsu) نیز به بنیاد IOTA پیوسته است. سال گذشته نیز دیوید مارکوس(Devid Marcus) مدیر اجرایی سابق Paypal و FaceBook به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی جدید به صرافی رمزارزی Coinbase پیوست.

در ماه آپریل، صرافی Gemini اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند خارج از دفاتر سفارشات منظم خود، سرویس مبادله‌ی بلاک رمزنگاری را ارائه کنند. حال به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران از این پلت‌فرم مبادله‌ی بلاک در Gemini‌ راضی هستند چونکه به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی حجم زیادی از انواع رمزارز را مبادله کنند.

در ماه دسامبر سال گذشته نیز صرافی Gemini برای راه‌اندازی سرویس‌های مربوط به بیت‌کوین آتی(Bitcoin futures) با Chicago Board Options Exchange همکاری کرد؛ این امر به آن‌ها اجازه خواهد داد تا ابزار‌های سنتی بازار را به فضای رمزنگاری وارد کنند.

نظر شما در رابطه با پیوستن رابرد کورنیش به صرافی Gemini چیست؟ آیا این سیل عظیم مهاجرت از وال استریت به سمت دنیای رمزارزها نشان دهنده‌ی افزایش قدرت و همه‌گیر شدن این صنعت می‌باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinTelegraph

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا