اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

توسعه‌ی رمزارز Ronaldinho Soccer Coin توسط رونالدینیو

این بازیکن مشهور فوتبال قصد دارد رمزارز خودش را با نماد RSC عرضه کند

نکات برگزیده مطلب
  • به نظر می‌رسد که ساخت رمزارز خصوصی به یکی از تمایلات عادی در بین سلبریتی‌ها و افراد سرشناس تبدیل شده است. در جدید‌ترین رویداد مرتبط با این موضوع، رونالدینیو بازیکن سابق تیم برزیل اعلام کرده است که رمزارز خصوصی خود را با نام RSC عرضه خواهد کرد که مصارف گوناگونی از جمله حمایت از Smile Project را خواهد داشت.

چند وقتی است که توسعه‌ی رمزارز خصوصی در میان افراد سرشناس و مشهور به امری عادی تبدیل شده است. در جدید‌ترین مورد بازیکن فوق ستاره‌ی دنیای فوتبال یعنی رونالدینیو(Ronaldinho) نیز به جمع دارندگان رمزارز خصوصی پیوسته است. رونالدو د آسیس موریرا(Ronaldo de Assis Moreira) بازیکن سابق تیم برزیل که با نام رونالدینیو در دنیای فوتبال شناخته شده است، از هیجان و شور و شوق پیرامون دنیای رمزارزها عقب نمانده و به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهم کوین رمزنگاری Ronaldinho Soccer Coin یا RSC را با تکیه بر پلت‌فرم بلاک‌چین NEO توسعه دهد.

پروژه‌ی RSC با همکاری استارت‌آپ World Soccer Coin یاWSC‌ که در جزیره‌ی مالتا در حال توسعه است، همراه خواهد بود.

مجموع تعداد کوین‌های RSC دقیقا ۳۵۰ میلیون عدد خواهد بود که حدود ۱۵۰ میلیون از آن طی چند روز آینده در یک فروش خصوصی عرضه می‌شود. با تمام این تفاسیر نقشه‌ی راه و White Paper این پروژه هنوز منتشر نشده است.

توکن‌های RSC که برپایه‌ی NEO ساخته شده‌اند، یک اکوسیستم با نام Planet RSC را پوشش خواهند داد که آکادمی فوتبال رونالدینیو، پروژه‌ی لبخند(Smile Project)، یک بازار شرط‌بندی، استادیوم دیجیتالی رونالدینیو و مواردی دیگری را شامل می‌شود.

جالب اینجاست که این اعلامیه از طریق وب‌سایت یوتیوب و توییتر رسمی رونالدینیو در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ منتشر شده است، دقیقا همان روزی که تیم ملی فوتبال برزیل در محله‌ی یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ در مقابل بلژیک حذف شد. رونالدینیو تا سال ۲۰۱۳ در این تیم بازی می‌کرد.

این بازیکن فوتبال به دلیل گرفتن جایزه‌ی FIFA World Player of Year و بازی در باشگاه‌هایی همچون پاریسن زرمن(Paris Saint-Germain یا PSG)، میلان و بارسلونا به محبوبیت رسیده است.

حالا او سعی دارد که محبوبیت خود را به یک پروژه و رمزارز RSC تبدیل کند. به گفته‌ی او این رمزارز برای سرویس‌های ذیل مورد استفاده قرار خواهد گرفت:

  • دسترسی به استادیوم دیجیتال، سوپرلیگ، ورزش‌های الکترونیکی و غیره
  • خرید محتوا برای فعالیت‌های واقعیت مجازی(VR) و واقعیت افزوده(AR)
  • شرط‌بندی در لیگ‌ برتر و ورزش‌های الکترونیکی
  • استفاده برای برنامه‌های آموزشی ارائه شده در آکادمی فوتبال
  • حمایت از تیم فوتبال، بازیکنان و Smile Project
  • خرید آنلاین

در انتها باید یادآور شویم که رونالدینیو اولین بازیکن فوتبالی نیست که رمزارز خصوصی خود را راه‌اندازی کرده است. در ماه می جیمز رودریگز(James Rodriguez) که برای باشگاه آلمانی بایرن مونیخ و تیم ملی کلمبیا بازی کرده است، توکن‌های JR10 را منتشر کرده است.

نظر شما در رابطه با خبر توسعه‌ی رمزارز خصوصی این بازیکن چیست؟ چه دلیل وجود دارد که افراد مشهور اقدام به ساخت رمزارز خصوصی می‌کنند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
Cryptovest

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا