اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

کدام رمزارزها مرده‌اند؟ مرگ رمزارز به چه معناست؟

TechCrunch: بیش از 1000 پروژه رمز ارز هم اکنون "مرده" هستند

طبق گزارش اخیر TechCrunch در 30 ژوئن 2018 بیش از هزار پروژه در حوزه­ رمز ارزها «مرده» هستند. خبر منتشر شده بر اساس اطلاعات ادعا شده توسط دو سایت Coinopsy و DeadCoins بدست آمده است.

Coinopsy نقدهای روزانه از رمز ارزهای مختلف، شامل رمز ارزهایی که قبلا از بین رفته‌­اند را ارائه می­‌دهد. توکن‌­های از بین رفته «dead» یکی از ویژگی­‌های: «رها شده، اسکم، از بین رفتن وب سایت، نبود node (گره)، مشکلات کیف پول (والت)، عدم بروزرسانی، حجم پایین یا خارج شدن توسعه دهندگان از پروژه.» را دارا هستند.

با توجه به فهرست Coinopsy، تاکنون 247 کوین (سکه)­ی مرده وجود دارد، که شامل رمز ارز بدنام Bitconnect نیز می‌­شود که در ژوئن 2018 فعالیت خود را متوقف کرد و توسط این سایت به صورت «موفق‌­ترین طرح کلاهبرداری در حوزه­ی رمز ارزها که تاکنون وجود داشته توصیف شده است.»

بصورت مشابه این لیست دارای فهرست طولانی «رمزارزهای از بین رفته» با 830 عنوان است. در میان آن­ها عرضه اولیه­ سکه (ICO) تیتانیوم (Titanium Blockchain Infrastructure Services) مشاهده می­‌شود و توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا (SEC) بدلیل فعالیت جعلی متوقف شده است.

بر اساس گزارش مطبوعاتی SEC، تیتانیوم 21 میلیون دلار سرمایه، از سرمایه گذاران ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورها را جذب کرده است. در بیانیه­ SEC به سرمایه گذاران هشدار داده شده است که ICO ها از نوع سرمایه‌­گذاری بسیار پر ریسک می­‌باشند:

«پس از دریافت چند پرونده مرتبط با ادعاهای جعلی ICOها، مجدداً سرمایه گذاران را تشویق می‌­کنیم که در زمان سرمایه گذاری بر روی ICOها بسیار محتاط باشند.»

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Cointelegraph  از ابتدای سال 2018 تاکنون، حجم مبادلات ICOها به 13.7 میلیارد دلار رسیده است. که در حال حاظر دوبرابر حجم بازار در کل سال 2017 است. طبق گزارش TechCrunch، درسال 2017 حجم بازار ICOهای اسکم (فریب‌کاری) و مرده، 1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

آدنا فریدمن، مدیر عامل نزدک در 21 ژوئن هشدار داد که ICOها «خطرات جدی» برای سرمایه گذاران خرده فروشی ایجاد می­‌کنند. پروژه­‌هایی که ادعا می­کنند پول شما را افزایش می‌­دهند «تقریبا بدون نظارت» هستند.

جان مک آفی، که یک مبلغ برای رمز ارزهاست پیش از این در ماه ژوئن گفت که به دلیل هشدار­هایی که از SEC دریافت کرده است، تبلیغ ICOها را متوقف خواهد کرد.

شما در مورد وجود پیشنهاد­های فریبکاری، ICOهای جعلی و گزارش اخیر TechCrunch چگونه فکر می‌­کنید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
کوین تلگراف
دکمه بازگشت به بالا