اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

IOTA لیست کاملی از پروژه‌های در حال توسعه خود را منتشر کرد

سرپرست مهندسی این شرکت لیست فعالیت‌های آن را در سایت آیوتا انتشار داد

نکات برگزیده مطلب
  • پس از بحث‌های پیش آمده پیرامون عدم وجود شفافیت در بخش‌های مختلف رمزارز IOTA در فضای مجازی، سرپرست مهندسی این رمزارز به تازگی لیستی منتشر کرده که شامل چندین پروژه‌‌ی در حال توسعه‌ است.

در پی واکنش به انتقاداتی که اخیرا در مورد نبود شفافیت کافی در نقشه‌ی راه توسعه‌ی IOTA به آن وارد آمده بود، ادوارد گرو(Edward Greve) به عنوان سرپرست مهندسی آیوتا یک لیست کامل پروژه‌های در حال توسعه‌ی تیم پشتیبانی در وب‌سایت رسمی بنیاد آیوتا منتشر کرد.

این لیست که در مجموع هجده پروژه‌ی زیرمجموعه‌ی IOTA را شامل می‌شود، تنها اطلاعات مختصری از آنچه در این پروژه‌ها را شامل می‌شود در اختیار کاربران قرار داده است، و گرو وعده داده که اطلاعاتی تکمیلی در آینده منتشر خواهد شد.

محدوده ابتکارات

در میان این لیست یک “مرکز مبادله یا Exchange Hub” به چشم می‌خورد، که به نظر می‌رسد به عنوان یک ابتکار تازه که به دنبال به حداقل رساندن زمان چرخش برای ادغام رمزارز آیوتا بر روی صرافی‌های رمزنگاری است. با توجه به گفته‌های گرو، این پروژه هم اکنون به صورت آزمایشی در چند صارفی در مرحله‌ی Closed Beta قرار دارد و میزان زمان هماهنگ‌سازی صرافی‌ها را از چندین ماه به چند هفته یا حتی چندین روز کاهش خواهد داد.

در مطالب منتشر شده همچنین توسعه‌ی یک کتابخانه‌ی Npm/جاوا اسکریپت مورد بحث قرار گرفته است که به گفته‌ی برخی تحلیل‌گران می‌تواند به عنوان یک مورد کلیدی در روند ارتقاء میزان پذیرش رمزارزها در خدمات و سرویس‌های تحت وب باشد.

گرو همچنین به انتشار برخی از اسناد بعدی اشاره کرد که طبق گفته‌های وی، این اسناد به دلیل ارائه‌ی مشخصات کامل تکنولوژی IOTA منتشر خواهند شد و احتمالا باعث کاهش ترس‌های وارد شده به برخی از قسمت‌های این تکنولوژی و رفع برخی نواقص مطرح شده توسط تحلیل‌گران خواهد شد. این اسناد شامل برخی جزئیات مکانیزم‌های اجماع تکنولوژی Tangle نیز می‌باشد، که به احتمال زیاد به عنوان یک کلید اصلی به لحاظ توانایی پروژه در ارائه‌ی مقیاس‌پذیری در نظر گرفته می‌شود.

شما می‌توانید نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
ICOexaminer

بهادر قلندرپور

علاقه‌مند به دنیای رمزارزها و تکنولوژی بلاک‌چین کارگردان بازی "تاریک‌‌تر از سایه" دانشجوی مهندسی پزشکی
دکمه بازگشت به بالا