اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

تعویق کار 2 صرافی در ژاپن

دو صرافی رمزارز در ژاپن به علت ناکافی بودن مراحل احراز هویت از کاربرانشان توقیف شدند.

قانون گذاران اقتصادی ژاپن دستور به توقف کار دو صرافی این کشور را به مدت 2 ماه به علت کامل نبودن مراحل احراز هویت و اطلاعات مربوطه صادر کردند.

بر اساس اخطاریه هایی که توسط آژانس خدمات اقتصادی ژاپن در جمعه گذشته تصویب گردیده است، این دستور بسرعت لازم الاجرا تا 5 ژوئن برای شرکت ایترنال لینک “Eternal Link”و 7 ژوئن برای شرکت FSHO اجرایی است.

در بازرسی های چند ماهه گذسته، آژانس خدمات اقتصادی ژاپن اعلام داشته است که این دو صرافی اطلاعات مورد نیاز را از جمله “هدف از انجام معاملات” را از کاربران خود ارائه نکرده اند. آنها همچنین پروسه ای برای گزارش فعالیت ها و تراکنش های مشکوک پیاده سازی نکرده اند.

آژانش خدمات اقتصادی ژاپن اعلام داشت:

کم کاری و بی توجهی به اجرای چنین راهکارهای برای مبارزه با ازپول‌شویی  بر خلاف لایحه جلوگیری از انتقال درآمد مجرمانه است. Financial Services Agency

به غیر از این موضوع، در اخطاریه ای که به ایترنال لینک ابلاغ شده است، به گفته آژانس این شرکت قوانین ژاپن را بدلیل پرداخت هزینه های جاری شرکت از دارایی های مشتریانش، نقض کرده است.

و همچنین ایترنال لینک،FSHO , یک صرافی محلی دیگر  به نام لست روتس “Last Roots” همگی بهبودسازی امنیتی درخواست شده را ناقص اجرا کرده اند که اطلاعات کاربران را در برابر خطرهای احتمالی سایبری آسیب پذیر می‌کند.

آخرین سری از اخطاریه های قانون‌گذاران ‌نشان از ادامه بررسی و بازرسی صنعت رمزارز داخلی ژاپن دارد.

حکم تعلیق جدیدی که به صرافی FSHO از آژانس خدمات اقتصادی ژاپن دریافت کرده است به تنها آدرس این شرکت در تاریخ 8 مارچ ارسال شده است. در همین زمان به صرافی بیت استیشن “Bit Station” هم دستور داده شد تا فعالیت هایش را متوقف کند و در همین مدت از پنج صرافی خواسته شد که گزارشات خود در رابطه با بهبود و ارتقا استانداردهای کسب و کارشان را به آژانس ارایه دهند.

 پس از سرقت 500 میلیون دلاری توکن های NEM از صرافی کوینچک “Coincheck” آژانس خدمات اقتصادی ژاپن تلاش هایی در راستای از بین بردن نقاط ضعف امنیتی کسب وکارهای صرافی ها داخلی بازرسی و توصیه هایی برای جلوگیری از چنین وقایعی انجام داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
کوین‌دسک
دکمه بازگشت به بالا