اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

بیت‌مین رسما اعلام کرد، اسیک ماینر الگوریتم Ethash را ارائه می‌کند

منتظر ورود اسیک ماینر اتریوم باشید

نکات برگزیده مطلب
  • براساس توئیتی از بیت‌مین که روز 3 اپریل منتشر شده است، این غول تکنولوژی چین، بزودی اسیک ماینر الگوریتم Ethash را ارائه می‌کند.

براساس این توئیت، اسیک ماینر ارائه شده توسط بیت‌مین، قوی‌ترین و به صرفه‌ترین اسیک ماینر الگوریتم Ethash می‌باشد. قیمت این اسیک 800 دلار خواهد بود و امکان خرید برای کشور چین و ارسال به تایوان، ماکائو و هنگ کنگ، وجود ندارد. هر کاربر فقط امکان سفارش یک دستگاه را دارد.

بیت‌مین برای فروش سری اول این دستگاه فقط بیت‌کوین‌کش و دلار قبول می‌کند.

این خبر و این توئیت منتشر شده، شایعات دست به دست شده‌ی پیشین در فضای کریپتو را مبنی بر اینکه بیت‌مین در حال توسعه‌ی اسیک الگوریتم Ethash است  تایید کرد. الگوریتم Ethash بر مبنای اثبات انجام کار است که توسط اتریوم و بسیاری از ارزهای دیگر استفاده می‌شود.

همانطور که پیش‌تر نیز در خبرها گفته بودیم:

در همین رابطه بخوانید: توسعه‌دهندگان اتریوم موافق فورک آنتی اسیک اتریوم و مشخص نمودن سقف مشخص برای تعداد آن

برخی در جامعه‌ی اتریوم، پیشنهاد وقوع یک فورک را برای خارج کردن اسیک‌ها از شبکه داده بودند. بنیان‌گذار اتریوم، ویتالیک بوترین نیز در وایت‌پیپر اتریوم در مورد اینکه پروتکل اتریوم هم اکنون نیز در برابر متمرکزسازی ماینینگ مقاوم است، اینگونه گفته:

اولا، قراردادهای اتریوم می‌توانند هر نوع پردازشی را در خود جای دهند، پس یک اسیک اتریوم، میتواند اساسا یک اسیک برای محاسبات عمومی باشد، به عنوان مثال یک پردازنده‌ی بهتر؛  این الگوریتم به هر کسی اجازه می‌دهد تا با معرفی تعداد بسیار زیادی قرارداد در داخل بلاک‌چین که به طور خاص برای جلوگیری از نوع خاصی از اسیک‌ها طراحی شده است از کارکرد اسیک جلوگیری کند. ویتالیک بوترین در وایت‌پیپر اتریوم

نظر شما چیست؟ به نظر می‌رسد بیت‌مین با سود خوبی که در سال 2017 کسب کرده است، ترجیح می‌دهد بجای درگیر کردن خود با حواشی ارائه‌ی اسیک‌های جدید برای الگوریتم‌های متفاوت، روال کاری خود را انجام دهد، همانطور که هنوز وضعیت ماینر مونرو به سرانجام نرسیده و مشخص نیست که آیا با مقاومت جامعه‌ی مونرو و آپدیتی که برای ضد اسیک کردن ماینینگ مونرو قرار است ارائه شود، اصلا اسیک‌های مونرو کارایی دارند یا خیر؟ بیت‌مین دست به ساخت اسیک ماینر الگوریتم Ethash زده است. نظر شما چیست؟ برنده‌ی این رقابت چه کسی خواهد بود؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
cointelegraph

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا