اخبار و مقالاتاسکم و قانونگذاری - Scam & Regulation

لغو ناگهانی رویداد بلاک‌چینی در شانگهای توسط پلیس

نکات برگزیده مطلب
  • یک کنفرانس بلاک‌چینی روز پنجشنبه، در شانگهای چین بدون اطلاع قبلی توسط پلیس لغو شد

این رویداد یک روزه با نام گردهمایی جهانی بلاک‌چین و فین‌تک 2018 توسط یک سازمان برگزار کننده‌ی کنفرانس به نام PTP International برای روز 12 اپریل برنامه ریز شده بود.

با این وجود ظهر روز پنجشنبه به وقت محلی، جلسه‌ی صبح گردهمایی بصورت ناگهانی توسط پلیس تعطیل شده و تمامی حاضرین و سازمان‌دهندگان گردهمایی به خارج از محل هدایت شدند. جلسه‌ی بعدازظهر گردهمایی نیز لغو شده است.

براساس وبسایت این رویداد، گردهمایی شامل سخنرانی‌های کلیدی، جلسات گروهی و نمایشگاهی از موسسات مالی، دولت و پروژه‌های کریپتوکارنسی بود.

در حالی که دلیل رسمی لغو این گردهمایی اعلام نشده، شایعاتی در فضای آنلاین و شبکه‌ی اجتماعی Weibo مطرح شده که سرمایه‌گذاران این گردهمایی را به پلیس گزارش داده‌اند، چون یک پروژه‌ی ICO که این سرمایه‌گذاران در آن سرمایه‌گذاری کرده و سرمایه‌ی بسیاری را از دست داده‌اند در این گردهمایی حضور داشته است.

اگر چه در یک بیانیه‌ی رسمی سازمان‌دهنده‌ی این گردهمایی چنین شایعه‌ای را رد کرده و اعلام کرده است که این کنفرانس مطابق با قوانین کشور چین بوده است.

براساس این اطلاعیه‌ی رسمی:

ما هنوز در حال بررسی دلایل لغو رویداد هستیم و توضیحی که تا کنون از سوی پلیس ارائه شده در مورد خطر امنیتی است. در تلاش هستیم تا ببینیم چه کاری می‌توانیم برای شرکت کنندگان رویداد انجام دهیم. رویداد کاملا طبق موازین قانونی چین بوده و هیچ فعالیتی در خصوص ICO در این رویداد وجود نداشته است

طبق پیگیری‌های انجام شده، انتظار می‌رود اطلاعیه‌ی رسمی دیگری از سوی این سازمان عصر روز جمعه به وقت محلی شانگهای منتشر شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
coindesk

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا