اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

برنامه‌ی Square Cash قابلیت نقل و انتقال بیت‌کوین را اضافه کرد

برنامه‌ی Square Cash که برای ارسال و دریافت ارز از سوی شرکت پرداخت موبایلی Square می‌باشد، حالا قابلیت ارسال و دریافت بیت‌کوین را برای اغلب کاربران خود، بجز کاربرانی که در نیویورک، جورجیا، هاوایی و وایومینگ هستند، فعال کرده است.

جک دورسی، مدیر عامل Square و Twitter، در توئیتی در 31 ژانویه که شامل یک انیمیشن کوتاه در مورد چگونگی کار با بیت‌کوین برای افراد تازه‌وارد است، این خبر را منتشر کرد.

از آنجاییکه که Square بر بستر شبکه‌ی PoS کار می‌کند، این خبر می‌تواند نوید این باشد که هر فروشنده‌ای که از سیستم پرداخت Square استفاده می‌کند، شاید بتواند به زودی پرداخت با بیت‌کوین را به گزینه‌های پرداخت برای مشتریان خود اضافه کند.

شرکت اعلام کرده است که برای نقل و انتقال‌های بیت‌کوین هزینه‌ی اضافی یا کارمزد دریافت نخواهد کرد و در حال حاضر قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین برای نقل و انتقال، میانگین قیمت اکسچنج‌های بزرگ بازار است. براساس سایت Square کاربران قادر هستند به میزان 10 هزار دلار بیت‌کوین در هر هفته خرید نمایند، اما برای فروش محدودیتی وجود ندارد.

Square پیش‌تر در ماه نوامبر 2017 اعلام کرده بود که قابلیت نقل و انتقال بیت‌کوین را برای حدود 3 میلیون مشتری خود فعال خواهد کرد که این خبر باعث شده بود ارزش سهام این شرکت در 5 روز 1 میلیارد دلار افزایش پیدا کند. از زمان اعلام معرفی این قابلیت نیز، ارزش سهام Square 3 درصد افزایش پیدا کرده است.

جک دورسی، مدیر عامل Square و Twitter، در توئیتر خود لینک انیمیشنی را با عنوان “اولین بیت‌کوین من” نیز قرار داد که توسط Square ساخته شده و در مورد تاریخچه‌ی بیت‌کوین است.
https://twitter.com/jack/status/958743238512328704

این انیمیشن، همراه با هشداری است که به کاربران تازه‌وارد می‌گوید در خرید و فروش‌های خود با توجه به تغییرات شدید قیمتی بیت‌کوین، دقت لازم را داشته باشند.

این خبر Square دقیقا کمی پس از خبر یک برنامه‌ی دیگر به نام رابین‌هود منتشر شد که برنامه‌ای است برای نقل و انتقال بیت‌کوین و اتریوم بدون کارمزد و شروع به کارش از ماه فوریه است.

با وجود درخواست‌های بسیاری که برای چنین برنامه‌هایی وجود دارد، مانند 1 میلیون درخواست پیش ثبت‌نام برنامه‌ی رابین‌هود، به نظر می‌رسد که بازار ارزهای رمزگذاری‌شده دیگر در انحصار گزینه‌های قدیمی نظیر Coinbase نخواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
cointelegraph

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا