آموزش تریدتریدترید و ماینینگ

آموزش افتتاح حساب و مبادله در صرافی بایننس

توضیح قدم به قدم نحوه‌ی راه‌اندازی حساب کاربری و چگونگی انجام مبادلات رمزارزی

خرید و فروش رمزارز می‌تواند روندی استرس‌زا و گیج‌کننده باشد و انتخاب یک صرافی رمزارزی معتبر و قابل اعتماد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این باید به دنبال یک صرافی رمزارزی باشید که علاوه بر رفع نیاز‌های شما، استفاده از آن زیاد پیچیده نباشد. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که یک حساب جدید بر روی صرافی رمزارزی مدنظر خود باز کرده و متوجه شوید که نحوه‌ی کارکردن با آن را بلد نیستید.

در این مقاله قصد داریم تا روند افتتاح حساب در صرافی رمزارزی بایننس(Binance) و نحوه‌ی کار کردن با این صرافی رمزارزی را با یکدیگر مرور کنیم. در پایان هم به این موضوع پرداخته می‌شود که صرافی مذکور به چه اندازه امن بوده و برای چه نوع کاربرانی طراحی شده است.

بایننس Binance

معرفی بایننس

در ابتدا قصد داریم تا صرافی رمزارزی بایننس که بزرگ‌ترین صرافی جهان از لحاظ حجم مبادله‌ی روزانه محسوب می‌شود را به شما معرفی کنیم.

این صرافی ابتدا توسط آقایان چانگ‌پنگ و یی ژائو(Changpeng and Yi Zhao) در سال ۲۰۱۷ و در کشور چین راه‌اندازی شد. این دو پیش از راه‌اندازی بایننس در صرافی رمزارزی OKCoin مشغول به کار بودند و پس از مدتی تصمیم گرفتند تا صرافی رمزارزی خودشان را بسازند.

بایننس در جولای ۲۰۱۷ یک برنامه‌ی عرضه‌ی اولیه‌ی توکن یا ICO راه‌اندازی کرد و توانست طی مدت کوتاهی بیش از ۱۵ میلیون دلار سرمایه‌ی اولیه جمع‌آوری کند. لازم به ذکر است که این صرافی مالکیت رمزارز بومی بایننس کوین(BNB) را در اختیار داشته و مبادله‌گرانی که کارمزد و هزینه‌ی معاملات رمزارزی خود را به وسیله‌ی توکن‌های BNB پرداخت کنند، می‌توانند از تخفیف‌های ویژه‌ی این صرافی بهره‌مند شوند.

در سپتامبر ۲۰۱۷ و پس از اعلام ممنوعیت مبادله‌ی رمزارز در کشور چین، بایننس مجبور به ترک این کشور شد. از آن زمان تاکنون بایننس در ژاپن و تایوان دفاتر رسمی داشته است، اما دفتر مرکزی و مقر اصلی آن در جزیره‌ی مالتا(Malta) قرار دارد.

پلت‌فرم CoinMarketCap که یک شاخص برای اعلام تغییرات قیمت رمزارزها محسوب می‌شود، صرافی بایننس را به عنوان دومین صرافی بزرگ بازار معرفی کرده است. طبق اطلاعات بدست آمده از این پلت‌فرم، تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۴ میلیارد دلار رمزارز در صرافی مذکور مبادله شده است.

بایننس یک صرافی رمزارز به رمزارز

بایننس در واقع یک صرافی برای مبادله‌ی رمزارز به رمزارز است. این بدان معناست که کاربران این صرافی تنها قادر به مبادله‌ی رمزارز هستند و در صورتی که دارایی رمزارزی در اختیار نداشته باشند، قبل از شروع مبادله‌ی خود باید مقداری رمزارز تهیه کنند. برای اینکار می‌توان ابتدا از صرافی‌های دیگری همچون Coinmama، Coinbase یا CEX.IO استفاده کرد، که مبادله‌ی مستقیم ارز فیات به رمزارز و بالعکس را انجام می‌دهند.

ارز فیات به معنای ارز رسمی دولتی می‌باشد. به عنوان مثال ین ژاپن، دلار آمریکا و ریال ایران از جمله ارزهای فیات هستند که با پشتوانه‌ی دولتی مدیریت می‌شوند.

زمانی که رمزارز مورد نیاز برای شروع مبادلات خود را بدست آوردید، در صرافی بایننس قادر خواهیم بود به تجارت و مبادله‌ی بیش از ۲۰۰ توکن و رمزارز مختلف دسترسی داشته باشید.

چطور می‌توان در بایننس یک حساب جدید افتتاح کرد؟

با دنبال کردن دستورالعمل‌های ساده‌ای که در ادامه‌ی مقاله توضیح داده شده است، در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود که یک حساب کاربری جدید در صرافی رمزارزی بایننس افتتاح کنید.

مرحله‌ی اول افتتاح حساب: اولین چیزی که برای کار با صرافی بایننس نیاز دارید، یک حساب شخصی است. برای افتتاح حساب ابتدا باید به وب‌سایت رسمی این صرافی مراجعه کرده و بر روی گزینه‌ی ثبت‌نام(Register) که در قسمت بالایی و سمت راست این صفحه واقع شده، کلیک کنید.

بایننس
ورود به صفحه‌ی افتتاح حساب

 

پس از چند ثانیه برای درج اطلاعات شخصی خود به صفحه‌ی دیگری منتقل می‌شوید. در اینجا لازم است که به ترتیب ایمیل، رمزارز عبور، تکرار رمزارز و شناسه‌ی کاربری شخص معرف(اختیاری) وارد کرده و پس از مطالعه‌ی دقیق قوانین استفاده از این صرافی، تیک گزینه‌ی I Agree to Binance را زده و بر روی گزینه‌ی Register کلیک کنید.

بایننس
اطلاعات درخواستی برای افتتاح حساب

 

نکته‌ی مهم:  همیشه از آدرس ایمیلی استفاده کنید که به صورت مداوم آن را چک کرده و از امنیت کامل آن آگاهی دارید. برای رمز عبور هم یک ترکیب پیچیده از اعداد و حروف استفاده کنید تا امنیت حساب شما به حداکثر برسد.

مرحله‌ی دوم اثبات ربات نبودن: پس از انجام مراحل بالا به شما یک پازل ساده ارائه می‌شود که می‌توانید با حرکت اهرم به سادگی آن را حل کنید(در غیر اینصورت شما یک ربات هستید). حال که با موفقیت اطلاعات شده به ثبت رسیده، لازم است که به ایمیل درج شده در بالا مراجعه کرده و پس از بازگشایی ایمیل ارسالی از طرف تیم پشتیبانی صرافی بایننس بر روی گزینه‌ی تایید ایمیل یا Verify Email کلیک کنید.

بایننس
پازل ساده‌ی بایننس

 

تبریک، در صورتی که مراحل فوق را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، اکنون شما مالکیت یک حساب کاربری بر روی صرافی بایننس را در اختیار دارید. اما پیش از استفاده از این حساب لازم است تا مراحل مختلف امنیتی را پشت سر گذاشته و از امنیت کامل آن اطمینان حاصل کنید.

حساب جدید با موفقیت ساخته شد

 

مرحله‌ی سوم افزایش امنیت حساب کاربری: زمانی که برای اولین بار به حساب کاربری خود در صرافی رمزارز بایننس وارد می‌شویم، از شما پرسیده خواهد شد که آیا تمایل به تنظیم «تایید اعتبار دو مرحله‌ای» دارید یا خیر. شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Skip از این مرحله صرف‌نظر کنید اما به یاد داشته باشید که در صورت وقوع هرگونه اتفاق ناگوار برای دارایی‌های رمزارزی موجود در این حساب، هیچ‌کس جز خود شما مقصر نیست. بنابراین می‌توانید از گزینه‌های ارائه شده یک مورد را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌ی سمت چپ، رمز ثانویه از طریق نرم‌افزار Google Authenticator در اختیار شما قرار خواهد گرفت، و با انتخاب گزینه‌ی سمت راست، از طریق ارسال پیامک این رمز برای شما ارسال خواهد شد.

بایننس
گزینه‌های پیشنهادی برای افزایش امنیت حساب کابری، مسئولیت عدم استفاده از این گزینه‌ها بر عهده‌ی مالک حساب می‌باشد

 

تایید اعتبار دو مرحله‌ای یا 2FA در واقع یک ویژگی افزوده است که باعث افزایش سطح امنیت حساب‌های مجازی می‌شود. در صورتی که کاربر از گزینه‌ی 2FA استفاده کند، پس از ورود به حساب و استفاده از رمزارز عبور معمول، یک کد ثانویه از وی خواسته می‌شود. این کد‌ها معمولا به صورت پیامک به شماره موبایل درج شده در حساب و یا توسط نرم‌افزار Google Authenticator در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا زمان فاش شدن رمزارز عبور حساب، بدون در اختیار داشتن رمز 2FA دسترسی به آن مقدور نباشد.

پس از راه‌اندازی گزینه‌ی امنیتی 2FA بر روی حساب، شما آماده هستید که دارایی‌های رمزارز خود را به آن منتقل کنید. در ادامه نحوه‌ی انجام این کار توضیح داده شده است.

 

چطور به این حساب جدید رمزارز واریز کنیم

در این مقاله برای ارسال رمزارز به حساب جدید در صرافی بایننس، از یک حساب قدیمی در صرافی Coinbase استفاده شده است. برای ارسال دارایی از حساب‌های صرافی‌های دیگر نیز تقریبا روند کاملا مشابهی را باید انجام دهید. رمزارز مورد نظر برای انجام تراکنش نیز اتریوم(ETH) می‌باشد.

کیف‌پول اتریوم در صرافی Coinbase

 

مرحله‌ی اول مراجعه به Coinbase: به حساب موجود در صرافی Coinbase مراجعه کرده و بر گزینه‌ی حساب‌ها یا Accounts کلیک می‌کنیم. در صفحه‌ی بعدی و در زیرمجموعه‌ی کیف‌پول اتریوم(ETH Wallet) بر روی گزینه‌ی ارسال(Send) کلیک می‌کنیم.

در این مرحله خواسته می‌شود که یک گیرنده یا Recipient را معرفی کنیم. Recipient در واقع همان شماره حساب گیرنده‌ی تراکنش می‌باشد، بنابراین نیاز است تا به حساب موجود در صرافی بایننس مراجعه کرده و شماره حساب خود را دریافت کنیم.

مرحله‌ی دوم ورود به حساب بایننس: به سایت رسمی بایننس بازگشته و بر روی گزینه‌ی دارایی‌ها(Funds) و سپس گزینه سپرده‌گذازی(Deposits) کلیک کنید.

بایننس
انتخاب گزینه‌ی گزینه‌ی سپرده‌گذازی یا Deposits

 

حال رمزارز مورد نظر که در این مثال اتریوم می‌باشد را انتخاب می‌کنیم. صرافی بایننس سریعا یک شماره حساب یا آدرس کیف‌پول(Deposit Address) در اختیار شما قرار می‌دهد. لازم به یادآوری است که این آدرس تنها به رمزارز اتریوم اختصاص دارد و ارسال هرگونه رمزارز دیگر(مانند بیت‌کوین) به این آدرس امکان‌پذیر نیست.

آدرس‌های کیف‌پول اتریوم معمولا بسیار طویل و درهم ریخته هستند، بنابراین بهترین راه برای استفاده از آن‌ها کلیک کردن بر روی گزینه‌ی Copy Address است. در این مرحله شما آدرس مقصد را در اختیار دارید، بنابراین به صفحه‌ی مربوط به جابجایی دارایی در صرافی Coinbase مراجعه کرده و در بخش گیرنده(Recipient) آدرس کیف‌پول اتریوم صرافی بایننس را وارد کنید.

بخش گیرنده یا Recipient در صرافی Coinbase برای ارسال رمزارز

 

حالا تمام کاری که لازم است انجام دهید، مشخص کردن مقدار رمزارز مورد نظر برای جابجایی است. پس از انتخاب این گزینه و کلید بر روی گزینه‌ی ارسال(Send) به محض پردازش تراکنش در شبکه‌ی اتریوم، دارایی‌های شما به حساب موجود در صرافی بایننس انتقال داده خواهد شد.

حالا که نحوه‌ی افتتاح حساب بر روی صرافی بایننس و چگونه ارسال دارایی به آن را فرا گرفته‌اید، در قدم بعدی به چگونگی مبادله در بایننس خواهیم پرداخت.

 

در صرافی بایننس چطور مبادله کنیم؟

برای مبادله در صرافی بایننس دو گزینه پیش روی شما وجود دارد: گزینه‌ی ساده(Basic) و گزینه‌ی پیشرفته(Advanced). افراد مبتنی و تازه‌وارد به این فضا، بهتر است که از گزینه‌ی مبادله‌ی ساده استفاده کنند.

صفحه‌ی مبادلات ساده یا Basic رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد که باعث شده درک و یادگیری آن آسان‌تر باشد. در این صفحه تنها اطلاعات مهم و ضروری برای انجام مبادلات به کاربر نمایش داده می‌شود. البته به یاد داشته باشید که بایننس یک پلت‌فرم مبادله‌ی رمزارز بسیار پیشرفته است، بنابراین صفحه‌ی مبادلات ساده‌ نیز ممکن است برای برخی از کاربران تازه‌وارد بسیار پیچیده و گیج‌کننده باشد. با این حال برای یاد‌گیری تمام موارد موجود در این صفحه زمان زیادی لازم نخواهید داشت.

گزینه‌ی مبادله‌ی پیشرفته یا Advanced به مبادله‌گران و افراد متخصص اجازه می‌دهد تا به موارد بیشتری از جمله نمودار‌های تغییر قیمت و داده‌های مورد نیاز جهت مبادلات پیچیده دسترسی داشته باشند. از آنجایی که این مقاله غالبا برای افراد مبتنی در نظر گرفته شده است، ما نحوه‌ی کارکرد گزینه‌ی Basic‌ را آموزش خواهیم داد. در مقالات بعدی به گزینه‌های پیشرفته‌تر و پیچیده پرداخته خواهد شد.

 

چطور از مبادلات ساده‌ی بایننس استفاده کنیم

در مرحله‌ی اول باید به حساب کاربری خود در این صرافی وارد شوید.

سپس بر روی گذینه‌ی مبادله یا Exchange کلیک کنید تا گزینه‌های قابل انتخاب به شما نمایش داده شود. حال بر روی گزینه‌ی مبادلات ساده یا Basic کلیک کنید.

همانطور که در صفحه‌ی بعدی مشاهده می‌کنید، مبادلات ساده‌ی بایننس زیاد هم ساده نیست. در این صفحه لیستی از صد‌ها جفت مبادلاتی را می‌توانید ببینید. این موارد جفت‌های مبادلاتی هستند که صرافی بایننس به کاربران خود ارائه می‌کند. به عنوان مثال بایننس به کاربران خود اجازه می‌دهد که رمزارز بیت‌کوین(BTC) تحت مالکیت خود را با ۱۴۳ نوع رمزارز مبادله کنند، این بدان معناست که برای بیت‌کوین ۱۴۳ جفت مبادلاتی در صرافی بایننس وجود دارد.

نمایی از بخش مبادلات ساده صرافی بایننس

 

در حال حاضر در حساب ما تنها مقداری رمزارز اتریوم وجود دارد، بنابراین تنها قادر خواهیم بود تا به مبادله‌ی اتریوم بپردازیم. برای اینکه بفهمیم کدام رمزارزها را می‌توانیم در مقابل اتریوم مبادله کنیم، از سمت راست و بالای تصویر بر روی گزینه‌ی ETH کلیک می‌کنیم. شما در این مرحله مشاهده خواهید کرد که بیش از ۱۴۰ جفت مبادلاتی برای اتریوم وجود دارد. رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، به عنوان مثال می‌توانید از ریپل(XRP) را از لیست ارائه شده انتخاب کنید.

انتخاب اتریوم به عنوان طرف اصلی مبادله و یافتن رمزارز ریپل به عنوان جفت در لیست ارائه شده

 

در این مرحله شما باید یکی از انواع مبادله را انتخاب کنید. صرافی بایننس سه نوع مبادله را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • سفارش محدود(Limit Orders): این گزینه به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر قیمت مورد نظر برای خرید رمزارز و یا حداقل قیمتی که مایل به فروش رمزارز خود هستند را انتخاب کنند. پس از انتخاب این گزینه باید صبر کنید تا یک خرید و یا فروشنده قیمت ارائه شده توسط شما را بپذیرد.
  • سفارش بازار(Market Order): این مورد به کاربران اجازه می‌دهد تا رمزارزهای تحت مالکیت خود را بر اساس قیمت‌ فعلی بازار مبادله کنند. این نوع مبادله سریع‌ترین و ساده‌ترین راه خرید و فروش می‌باشد.
  • سفارش حد توقف(Stop-limit Order): در این نوع سفارش مبادله زمانی رخ می‌دهد که قیمت رمزارز مورد نظر به یک سطح خاص رسیده باشد، به این شکل که شما رمزارز و قیمت مورد نظر را انتخاب می‌کنید و در صورتی که این رمزارز به همان قیمت برسد، مبادله‌ی شما انجام خواهد شد. این گزینه معمولا توسط مبادله‌گران با تجربه استفاده می‌شود.

در این مقاله به آموزش سفارش بازار پرداخته می‌شود، زیرا همانطور که گفته شد، این نوع مبادله برای افراد تازه‌کار ساده‌ترین و سریع‌ترین روش محسوب می‌شود.

پس از انتخاب گزینه‌ی مذکور، باید مقدار رمزارزی که قصد مبادله دارید را انتخاب کنید. در صورتی که از قیمت ارائه شده راضی هستید بر روی گزینه‌ی بازار(Market) کلیک کرده و مقدار رمزارز ریپل مورد نظر برای خرید را وارد نمایید. شما می‌توانید در این مرحله به صورت مقدار مشخص رمزارز و یا درصد خاصی از اتریوم‌های تحت مالکیت خود، مقدار خرید ریپل را انتخاب کنید.

حالا بر روی گزینه‌ی خرید(Buy) کلیک کنید. به همین راحتی شما به یک مبادله‌گر بایننس تبدیل شدید!

کارمزد‌های بایننس

کارمزد تراکنش‌های بایننس در بازار پایین‌ترین مقدار نسبت به دیگر رقبا هستند. از سوی دیگر صرافی بایننس در مقابل سپرده‌گذاری کاربران هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، زیرا این صرافی یک صرافی کاملا رمزارزی است و ارزهای فیات در آن پشتیبانی نمی‌شوند.

از سوی دیگر، بایننس در زمان برداشت وجه کارمزدهای مختلفی برای هر نوع رمزارز در نظر گرفته است. به عنوان مثال، اگر اتریوم از این صرافی برداشت کنید، باید معادل 0/0۱ واحد ETH به این صرافی بپردازید، و اگر قصد برداشت ریپل داشته باشید باید 0/25 واحد XRP بپردازید.

لازم به ذکر است که هزینه و کارمزد‌ بایننس حداکثر 0/۱ درصد از هر خرید و یا فروش کاربر را شامل می‌شود. در صورتی که از توکن‌های بومی بایننس(BNB) برای پرداخت کارمزد خود استفاده کنید، این کارمزد نصف خواهد شد و شما معادل ۰/۰۵ درصد از تراکنش خود را به عنوان کارمزد پرداخت خواهید کرد.

تنها کافی است که میزان کارمزد‌های دریافتی توسط بایننس را با دیگر پلت‌فرم‌های مشابه در سطح اینترنت مقایسه کنید تا متوجه شوید چرا این صرافی محبوب‌ترین صرافی رمزارزی در بین کاربران است. به عنوان مثال دو صرافی بسیار شناخته شده‌ی Bittrex و Bitstamp در مقابل هر تراکنش، معادل 0/25 درصد کارمزد دریافت می‌کنند. این رقم ۵ برابر کارمزد دریافت شده در بایننس می‌باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، کارمزد‌ بسیار پایین صرافی بایننس یکی از بهترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

امنیت بایننس

در این مرحله قصد داریم تا کمی در مورد امنیت بایننس و نحوه‌ی انجام مبادلات امن بر روی این صرافی توضیح دهیم.

در این صرافی چندین راه وجود دارد که بتوانید با استفاده از آن‌ها دارایی‌های خود را در مقابل دزد‌ها و هکر‌ها محافظت کنید:

گزینه‌ی احراز هویت دو عاملی(Two-factor authentication): این ویژگی در ابتدای مقاله توضیح داده شده و یکی از مواردی است که علاوه بر بایننس، در بسیاری از پلت‌فرم‌های اینترنتی نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن میزان امنیت حساب‌های اینترنتی خود را بالا ببرند.

 

 

درخواست افرادی که خود را به عنوان کارمند بایننس معرفی کرده‌اند را نادیده بگیرید: به یاد داشته باشید که هرگز اعضای تیم بایننس از شما رمزعبور و یا کد احراز هویت دو عاملی را نخواهند پرسید. علاوه بر این آن‌ها هرگز به شما نخواهند گفت که برای امنیت دارایی‌هایتان آن‌ها را به فلان آدرس کیف‌پول یا حساب صرافی انتقال دهید.

 

 

تنها از وب‌سایت رسمی بایننس استفاده کنید: بر روی تبلیغات و ایمیل‌هایی که لینک وب‌سایت بایننس را در اختیارتان قرار داده‌اند کلیک نکنید. تنها از وب‌سایت رسمی این صرافی استفاده کرده و آن را به لیست آدرس‌های مورد علاقه اضافه کنید تا در آینده بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

از نرم‌افزار‌های ضد ویروس قدرتمند بر روی رایانه‌ی خود استفاده کنید: در صورتی که رایانه و یا گوشی تلفن همراه شما به ویروس و نرم‌افزار‌های مخرب آلوده شده باشد، امکان از دست رفتن دارایی‌هایتان وجود خواهد داشت. به یاد داشته باشید که هرگز از یک دستگاه ناشناس و یا مشکوک به آلوده بودن برای ورود به حساب کاربری خود استفاده نکنید.

استفاده از یک صرافی رمزارزی مانند استفاده از خدمات بانکی نیست! به یاد داشته باشید که هیچ دفتر رسمی و یا ساختمانی برای مراجعه‌ی حضوری وجود ندارد تا شما بتوانید در رابطه با مشکلات احتمالی شکایت کنید. همیشه به یاد داشته باشید که مسئولیت امنیت حساب و دارایی‌های موجود در آن کاملا بر عهده‌ی شما بوده و در صورت سرقت آن‌ها، احتمال بازگشت نزدیک به صفر خواهد بود.

 

بایننس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنید؟

صرافی بایننس به گونه‌ای طراحی شده که بتواند کاربران به خود جلب کند. استفاده از این پلت‌فرم بسیار ساده بود و گزینه‌های آن کاملا واضح هستند، در حالیکه با ارائه‌ی گزینه‌های پیچیده‌تر و جفت‌های مبادلاتی فراوان می‌تواند مبادله‌گران حرفه‌ای را هم راضی نگه دارد. در واقع در هر سطحی از دانش مبادلاتی قرار داشته باشید، به سادگی می‌توانید با استفاده از پلت‌فرم بایننس مبادله‌ی رمزارزی انجام دهید.

نظرات پایانی

بازار صرافی‌های رمزارزی بسیار شلوغ و رقابتی است، بنابراین تنها پلت‌فرم‌هایی در این رقابت پیروز خواهند بود که بتوانند با ارائه‌ی گزینه‌ها و مزایای چشم‌گیر، سطوح مختلفی از کاربران را به سمت خود جلب کرده و باعث رضایت‌مندی آن‌ها شوند. در این مقاله احتمالا متوجه شده‌اید که هدف بایننس هم دقیقا همین گزینه است. این صرافی قصد دارد تا به ارائه‌ی خدمات مختلف، هم کاربران تازه‌وارد و هم کاربران حرفه‌ای صنعت رمزارزی را به خود جلب کرده و راضی نگه دارد.

بنابراین می‌توان گفت که حجم مبادله‌ی ۱/۴ میلیارد دلاری صرافی بایننس دلیل موجه دارد.

در صورت وجود هرگونه ابهام یا پرسشی در مورد روند ایجاد یک حساب کاربری جدید در صرافی بایننس، سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

‫30 دیدگاه ها

  1. حداقل مقدارخرید تو بایننس چقدره؟
    حداقل مقدار برداشت تو بایننس چقدره؟ من سرمایه ام در حد 30تا 40 دلار هست میتونم تو بایننس روی 3 تا 4 ارز تردید و خرید و فروش انجام بدم؟

    1. سلام. شما می‌تونید اون رقمی که گفتید رو ببرید توی بایننس و ترید کنید. حداقل مقدار برداشت برای بیت کوین 0.002 بیت کوین هست.

  2. سلام ، ببخشید من حدود ۰.۰۰۰۱۱۸۴۱ بیتکویین داشتم که تو مقدار بالانس من که در حال ماین شدن بود که بطور انلاین ماین میکردم یه روز دیدم مقدار بیتکویین من در مقدار بالانس کم شده و شده ۰.۰۰۰۰۰۰۰۲ بیتکویین ، و مقدار کم شده یعنی ۰.۰۰۰۱۱۸۴۱ رفته تو قسمت total earninig تو همون برنامه کریپتوتب خودشو نشون میده ، منم چندین بار کیف پولم را چک کردم اما صفر بود یه پیغام از طرف گروه کریپتوتب واسم اومد که مقدار بیتکویین برداشت شده با ادرس و تاریخ برام نوشته بود ، عکس اسکرین شات گرفتم لطف کنید یه ایمیل یا شماره تلگرامی بدید تا براتون ایمیل کنم ، ممنون میشم کمکم کنید تا به مقدار بیتکویینم برسم ،،،،،،،،،،،، یه درخواست دیگه ام داشتم من بعد از اون قضیه یه مقدار بیتکویین ماین کردم و خودم برداشت کردم میخواستم یه لطفی کنید یه راه مناسب و امن برای فروش و رسیدن به پول نقد بهم بگید تا حداقل ایندفعه حقم پایمال نشه ، خواهش میکنم فکر کنید بیتکویین خود شماست راه مناسب برای رسیدم به پول نقد بهم بگید خیلی خیلی ممنون میشم دقیقا بگید چه راهی ؛ صرافی یا فروش اینترنتی کدوم بهتره ?

    1. سلام دوست گرامی
      پیغامی که براتون اومده باید حاوی هش پرداخت باشه می‌تونید این هش را در یک اکسپلور بیت کوین وارد کنید و نتیجه را مشاهده کنید اگه ارسال به کیف پولی غیر از کیف پول شما انجام شده باشه یقینا به حساب شما هم اضافه نخواهد شد
      نمونه اکسپلور: https://www.blockchain.com/explorer
      روش مطمعن و امن هم استفاده از صرافی‌های معتبر و یا فروش به افراد معتبر است فقط باید دقت کنید البته اگه مبلغ پایین هست معمولا فروش در این حالت به نفع شما نخواهد بود و هزینه‌ی کارمزد تراکنش بخش بزرگی از معامله شما را تشکیل خواهد داد

    1. سلام. با وی‌پی‌ان امتحان کنید. و اگر ارور خاصی میده برام بفرستید تا بهتون بگم

      1. This is erc20 usdt deposit address.if you need to deposit Omni usdt tokens to binance,please send these tokens to your old Omni deposit address on binance

        1. قسمتی از توکن‌های تتر توی بلاکچین بیت‌کوین فعالیت می‌کنن و بخش دیگه‌ای از اون‌ها توی بلاکچین اتریوم. آدرسی که شما از بایننس گرفتید آدرس تحت بلاکچین اتریوم و با پروتکل ERC-20 هست. شما باید آدرس تحت شبکه‌ی بیت کوین با پروتکل Omni رو از بایننس بگیرید تا بتونید بهش تراکنش بزنید.(آدرس تتر تحت Omni از بایننس بگیرید.)

          برای اطلاعات بیشتر می‌تونید این 2تا مقاله رو بخونید: https://bit.ly/32eTQAj و https://bit.ly/2WG1nGZ

    1. سلام، آی‌پی‌های ایران و بقیه‌ی کشورهایی که تحت تحریم هستند از طرف بایننس بسته شده ولی با وی‌پی‌ان می‌تونید وارد سایت بایننس بشید. خود بایننس به ایرانی‌ها اعلام کرده که توی این صرافی فعالیت نداشته باشند و احتمال داره که حسابشون بلوکه بشه. موفق باشید

  3. سلام وقتی از بایننس ترون زدم به کیف پولم .نیومد و نوشته enable java script

    1. سلام. روی مرورگر خودتون افزونه‌ی جاوا اسکریپت رو نصب کنید و اگر نصب هست فعالش کنید. موفق باشید

  4. درود به تمام کسانی که زحمت گرداوری مطالب رو میکشند.
    دنبال مرجع و منبع کاملی برای اموزش و یادگیری تریدینگ و تحلیل هستم.ممنونم.

    1. سلام، امیدواریم مطالب سایت برای شما مفید واقع بشه 🙂

  5. سلام من تو limit order قیمت لحظه ای بازار رو دستی وارد کردم و فورا معامله انجام شد سه بار متوالی این کار را انجام دادم و هر سه بار علاوه بر فی برای هر فوند ۳ دلار هم کم شد دلیلش چی هست ممنون.

    1. درود

      یه مقدار بیشتر توضیح بدید، اینکه در چه pairی اوردر گذاشتید؟ ارزی که داشتید چی بوده؟
      و چه ارزی رو باهاش خریدید؟ مقدار اوردر چقدر بوده؟

  6. مقدار اسپرد جفت ارز ها چه طور میشه ببینم؟
    سواپ شبانه داره؟
    حداقل میزان شارژ حساب چه قدره؟
    برای ثبتنام نیاز به ورفای کردن حساب هست یا خیر؟

    1. درود

      دوست عزیزم متوجه منظور شما از 2 سوال اول نشدم

      سوال سوم رو وقتی داخل اکسچنج شدید، روی گزینه‌ی deposit هر ارز کلیک کردید، اگر حداقل میزانی براش وجود داشته باشه، اونجا قید میشه

      سوال چهارم، اگر منظورتون ارسال مدارک هست، خیر نیازی نیست و بدون ارسال مدارک و صرفا با ثبت نام از طریق ایمیل می‌تونید شروع به خرید و فروش کنید

  7. سلام.
    من امروز متوجه شدم از هیچ طریقی نمی تونم وارد سایت بایننس بشم. حالا برای انتقال دارائی مون چی کار باید بکنیم؟

    1. سلام
      دوست من توضیحاتتون ناقصه، لطفا بیشتر توضیح بدید که چه کارهایی کردید و نشد. برای ما سایت بایننس در دسترسه

  8. سلام
    آیا از سایت binance.com هم میشه درآمد کسب کرد؟ و یا فقط این سایت جنبه تبدیل ارزها رو داره؟

    در صورتی که بشه کسب درآمد کرد …. آموزشی هم در این زمینه دارید؟

    1. در بایننس و سایت‌های مشابه، از تبادل ارزها و تفاوت قیمت بین خرید و فروش، میشه کسب درآمد کرد.
      اگه مورد جدیدی به سایت اضافه کنند، اطلاع رسانی میشه.

  9. سلام من وارد باینانس شدم و تعداد60ریپل وارد شده رو فروختم و موجودی من الان بر اساس دلار شده، اما چرا نمیتوانم خرید انجام بدهم و گزینه خرید هیچ‌ارزی باز نیست
    سوال بعدی اپلیکیشن باینانس آیا خوب و قابل اعتماد است؟

    1. درود

      سوال اول، یعنی چی گزینه‌ی خرید باز نیست؟
      یک عکس از گزینه‌ای که میگید باز نیست قرار بدید کمکتون کنم

      سوال دوم، خوب هست، اما منظورتون از قابل اعتماد چیه؟
      من خودم بجای سایت بایننس از اپلیکیشنش استفاده میکنم

  10. ببخشید من حساب بایننسمو برای بار اول شارژ کردم الان میخام تبدیل کنم همه بیت کوینامو در دسترس نمیذاره بقیشو ب عنوان in order نشون میده نمیتونم باهاش کاری کنم خاستم بپرسم واسه همه ارزا ی مقدار یشو نگه میداره؟
    کلا طبیعیه؟

    1. درود

      تا حالا سفارشی ثبت نکردید؟ اگر سفارش ثبت
      کردید احتمالا هنوز لغو نکردید و به خاطر همین
      in order نشون میده

      در مورد بخش دوم، بله، وقتی تبدیل می‌کنید ارزی رو
      کارمزد رو کم میکنه و مقداری که خورده میمونه رو نگه میداره

    1. درود

      اگر منظورتون به قیمت مارکت خرید یا فروش کنید
      بله چنین قابلیتی داره، بجای اینکه قیمت رو دستی برای
      سفارش خرید یا فروشتون وارد کنید، گزینه‌ی Market رو
      انتخاب می‌کنید

دکمه بازگشت به بالا