کوین‌نامه

یوکَش نامه | U.CASH | UCASH

UCASH به هر شخصی در هر نقطه‌ی جهان برای دسترسی به خدمات بانک بدون نیاز واقعی به تعامل با بانک‌ها، خدمات ارائه می‌دهد و قصد دارد این کار را با ایجاد ارتباط بین پول نقد و ارزهای دیجیتالی با استفاده از شبکه‌ای از واسطه‌ها انجام دهند.

نام: یوکَش U.CASH

نماد معاملاتی: UCASH

سایت: https://u.cash

لینک صفحه BITCOINTALK 

تاریخ شروع به کار: 2017/09/09

تویتر: @Tweeter

کیف پول‌های پشتیبانی کننده: کیف پول اختصاصی

صرافی های پشتیبانی کننده: BTC-Alpha

تعداد موجود(تا تاریخ نگارش مطلب): 8,634,828,329

ماکزیمم تعداد:  21,000,000,000

الگوریتم رمز نگاری: 

قابلیت استخراج: ندارد

استخراج به وسیله‌ی: —

نحوه‌ی تایید: PoS

نظر نویسنده: فن‌آوری بلاک‌چین U.Cash خدمات تبادل ارزهای دیجیتال با پول نقد را از طریق شبکه خود بدون نیاز به واسطه‌ها به کاربران ارائه می‌دهد. U.Cash امیدوار است با ارائه‌ی خدمات وام و تبلیغات علاوه بر ویژگی‌های اصلی و ایجاد ارتباط با مشتریان، بازرگانان و فروشندگان از طریق شبکه‌ی خود، یک اکوسیستم اقتصاد دیجیتال پر رونق ایجاد کند.

بانکداری سنتی در حال منسوخ شدن است. مدل‌های قدیمی کسب و کار، در حال حاضر توسط روش‌های اقتصادی مشترک همتا به همتا جایگزین می‌شوند، و به کاربران اجازه‌ی استفاده از ارائه دهندگان خدمات شخصی را می‌دهند. نوآوری‌های Blockchain، که ابتدا توسط Bitcoin معرفی شده، به فناوری اجازه می‌دهد تا نقش نهادهای متمرکز سنتی را بازی کند و فرایندهای داخلی بانک‌ها و سایر واسطه‌های مالی را به کد نرم‌افزاری تبدیل کند که توسط همه قابل دسترسی باشد. همه‌ی این‌ها، می‌تواند نشانه‌ی شروع یک حرکت جدید به سمت دیجیتال شدن کامل بانکداری در دنیا باشد.

خصوصیات ویژه - 6
توسعه دهندگان - 3.5
رسانه‌های اجتماعی - 4.2

4.6

امتیاز کوینیت

تبادل ارزهای دیجیتال با پول نقد بدون نیاز به واسطه‌ها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا