اخبار بلاکچین و دنیای کریپتواخبار و مقالات

رئیس اکسچنج بریتانیایی EXMO ،در اوکراین دزدیده شد!

نکات برگزیده مطلب
  • به گزارش سایت اوکراینی Strana.ua، پاول لرنر، رئیس اکسچنج بریتانیایی EXMO،توسط اشخاص ناشناسی در اوکراین ربوده شده است. براساس گفته‌های آن‌ها، این اتفاق زمانی رخ داده که پاول در حال خروج از دفترش در مرکز شهر بوده و اشخاص ناشناس او را سوار یک ماشین مشکی مرسدس بنز کرده و از محل گریخته‌اند.

به گزارش سایت اوکراینی Strana.ua، پاول لرنر، رئیس اکسچنج بریتانیایی EXMO،توسط اشخاص ناشناسی در اوکراین ربوده شده است. براساس گفته‌های آن‌ها، این اتفاق زمانی رخ داده که پاول در حال خروج از دفترش در مرکز شهر بوده و اشخاص ناشناس او را سوار یک ماشین مشکی مرسدس بنز کرده و از محل گریخته‌اند.

در حال حاضر تحقیقات گسترده‌ای در این خصوص که چه کسانی و با چه قصدی او را دزدیده‌اند، در حال انجام است.

براساس گفته‌های Strana.ua، لرنر شهروند روسی است که اقامت موقت لهستان را نیز داشته و در بسیاری از استارت‌آپ‌های بلاکچینی در اوکراین فعال بوده است. طبق اطلاعات صفحه‌ی فیس‌بوک لرنر، اون اهل کِرسک روسیه است و اکسچنج نیز در Polegate انگلستان واقع شده است.

نمایندگان EXMO در صحبت‌های خود با نشریه‌ی محلی ForkLog گفته‌اند که این اتفاق تاثیری در روند کاری شرکت نداشته و اطلاعات و سرمایه‌های کاربران به هیچ وجه در معرض خطر نیستند. همچنین گفته‌اند: “ما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا روند پیدا کردن موقعیت لرنر را سرعت ببخشیم. هر اطلاعاتی که در خصوص محل نگهداری او به دست ما برسد بسیار ارزشمند خواهد بود. علیرغم این شرایط بحرانی، اکسچنج عملکرد معمول خود را ادامه می‌دهد و باید تاکید کنیم که علیرغم جایگاه لرنر، او دسترسی به اطلاعات کاربران ندارد و سرمایه‌های کاربران کاملا امن هستند”

ما تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا روند پیدا کردن موقعیت لرنر را سرعت ببخشیم. هر اطلاعاتی که در خصوص محل نگهداری او به دست ما برسد بسیار ارزشمند خواهد بود. علیرغم این شرایط بحرانی، اکسچنج عملکرد معمول خود را ادامه می‌دهد و باید تاکید کنیم که علیرغم جایگاه لرنر، او دسترسی به اطلاعات کاربران ندارد و سرمایه‌های کاربران کاملا امن هستند

 

در خبر دیگری که در همین ماه از ForkLog در اوکراین منتشر شده بود، گفته شد که دفتر این نشریه و منزل شخصی مدیر عامل آن، توسط نیروهای امنیتی اوکراین مورد حمله قرار گرفته است. در این حمله، تجهیزات سخت‌افزاری موجود که شامل سرمایه‌های ارزهای رمزگذاری شده‌ی شخصی افراد و شرکت بوده، تصرف شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
cointelegraph

محسن پرهیزکار (MaKenZi)

لیسانس نرم‌افزار، علاقه‌ی بسیار به بلاگینگ، تردینگ و ماینینگ - مدیر ارشد موبایلستان 2007-2012 - بلاگر رسمی نوکیا 2011-2012 - بلاگر رسمی ال‌جی 2014-2015 - نویسنده‌ی فوت‌وفن 2014-2015
دکمه بازگشت به بالا