اخبار سایر کوین‌ها - Altcoinsاخبار و مقالات

پرداخت اجاره خانه از طریق ارز‌های دیجیتال

نرم‌افزار پردازش پرداخت اجاره و مدیریت اجاره نشینان ManageGo در اپلیکیشن خود پرداخت از طریق بیت‌کوین، لایت‌کوین و اتریوم را فعال می‌کند و افراد اجاره نشین می‌توانند اجاره ماهیانه خود را از این طریق و با آسودگی پرداخت کنند.

این اپلیکیشن بر پایه رابط برنامه نویسی کوین‌بیس (CoinBase) کار می‌کند، به این شکل که کاربر انواع ارز‌های دیجیتال مورد قبول را به وارد برنامه می‌کند و در هنگام پرداخت به دلار آمریکا تبدیل و به شخص موجر ارائه می‌شود.

معاون رئیس شرکت ManageGo به یکی از خبرگزاری‌ها گفت ما قصد نداریم در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم بلکه فقط این ارز‌ها را تحویل گرفته و به دلار تبدیل می‌کنیم. با این کار این شرکت به مشتریان خود اجازه می‌دهد پرداخت‌های راحت‌تری داشته باشند و در عین حال باعث جذب قشر جدیدی از افراد به این اپلیکیشن از جمله ماینر‌ها می‌شود. این شرکت نیو‌یورکی مالک مسکن‌های ارائه شده در این اپلیکیشن نیست و فقط خدمات مدیریت بین موجر و مستاجر را انجام می‌دهد.

آقای لوون‌اشتاین، معاون مدیر این شرکت همچنین گفت: این کار در راستای سازگاری هر چه بیشتر با مشتریان و کاربران این شرکت انجام شده است.

با در نظر گرفتن این موضوع که این سبک نرم‌افزار‌ها با قابلیت دریافت ارز‌های دیجیتال خیلی کمیاب هستند، اوایل امسال یک شرکت سویسی به نام VisionApartments اعلام کرده بود که بیت‌کوین قبول خواهد کرد و بر خلاف ManageGo ارز‌های دیجیتال را فقط برای مسکن‌هایی قبول می‌کند که خود این شرکت مالک آنهاست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

منبع
CoinDesk
دکمه بازگشت به بالا