اخبار و مقالات

با ارز‌های دیجیتال دندان‌های سالم‌تری داشته باشید

نکات برگزیده مطلب
  • دکتر سهیل سالاری، متخصص ارتودنسی کشورمان طی اقدامی پیشتازانه در حوزه پزشکی در مطب خود از ارز‌های دیجیتال به عنوان سیستم پرداخت استفاده می‌کند. با مراجعه به مطب ایشان می‌توانید از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

بحث استفاده از ارزهای دیجیتال خارج از داد و ستد‌های صرافی‌های آنلاین و نگهداری آنها صرفا برای منافع اقتصادی به بحث مهمی تبدیل شده است زیرا این امر باعث می‌شود که این ارز‌ها هرچه بیشتر وارد زندگی روزمره مردم شوند، یعنی مراکز و فروشگاه‌هایی باید وجود داشته باشد که در ازای ارائه ارز‌های دیجیتال به شما خدماتی ارائه دهند یا کالایی در اختیار شما قرار دهند. امثال این فروشگاه ها در کشور ما وجود دارد از جمله بزرگترین آنها لیون کامپیوتر است که در ازای کالا‌های ارائه شده شما می‌توانید با بیت‌کوین یا اتریوم اقدام به پرداخت کنید.

خبر خوبی که وجود دارد این است که آقای دکتر سهیل سالاری، از دکتر‌های دندانپزشک کشورمان، جدیدا در مطب خود در ازای ارائه خدمات دندانپزشکی ارز‌دیجیتال قبول می‌کند. آشنایی دکتر سهیل سالاری با ارز‌های دیجیتال از سال 2014 بوده است و طی سال‌های گذشته با دیدن پتانسیل و آینده روشن این ارز‌ها سعی دارد در استفاده از این ارز پیشرو باشد.(برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ایشان مراجعه کنید)

بیشتر بیمار‌های ارتودنسی بیمار‌های جوان هستند و درمان ارتودنسی درمانی هست که در سنین جوانی انجام میشه. اکثر بیمارانی که به دنبال این نوع درمان هستند کسانی هستند که با تکنولوژی روز آشنا هستند و به نوعی خودشون پیشرو هستند. استدلال من این بود که کار را برای آنها راحت‌تر کنیم تا این احساس رو داشته باشند که جایی که برای درمان مراجعه کردند حالت یوزر فرندلی (UserFriendly) داشته باشد و ما بتوانیم آپشن‌های (Option) بیشتر و مدرن‌تری را در اختیار مراجعین خود قرار دهیم. دکتر سهیل سالاری

 

باید خوشحال باشیم که در کشور ما دوستانی وجود دارند که با تکنولوژی روز پیش می‌روند و به اهمیت این موضوع پی برده‌اند. و همچنین امیدواریم این مسئله به فراگیری بیشتری در سطح جامعه ما و جهان دست یابد تا دیگر شاهد سوء استفاده کشور‌های ابر قدرت از سلطه و قدرت ارزی خود در برخورد با سایر کشور‌ها نیاشیم و سایه تحریم از سر کشور‌های مختلف رفع شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکمه بازگشت به بالا