آقای احتمال زاده

آیا بیت‌کوین حباب است؟ اتریوم چطور؟

نظر آقای احتمال‌زاده در خصوص حباب بیت‌کوین

سلام

امروز یه احتمالی اومده تو ذهنم و گفتم باهاتون در میون بگذارم ، توو کل دنیا خیلی از افراد میگن که بیت‌کوین حبابه!
جالبه که اگر حبابه، پس چرا این حبابه نمیترکه و مدام داره میره بالاتر، یا شاید هم مفهوم ترکیدن برای من بد جا افتاده، شایدم جنس حبابش خوبه ؟
ولی حالا اینکه قراره حسابی باد بشه بعد بترکه من احتمالی نمیدم بترکه ، اما هیچ چیزی غیر ممکن نیست و احتمالش هست که بترکه و بعدا در موردش بیشتر  صحبت می کنم.

حالا ما میگیم چون بیت‌کوین صاحب نداره و پشتوانه نداره و به هر بهونه‌ی دیگه‌ای دولت‌ها بگن بیت‌کوین ممنوع و شما اجازه‌ ندارید ازش استفاده کنید!
حالا اصلا کاریم نداریم که تعداد کل بیت‌کوین‌ها 21 میلیون هست، اینکه کلی آدم پشت این بیت‌کوین هست، اینکه کلی آدم زحمت کشیدن ماینش کردن، از همه‌ی اینا بگذریم، منه احتمال زاده ، احتمال میدم هر چقدر هم ممنوع بشه، قیمتش میره بالاتر

حالا همه‌ی این گزینه‌هایی که ریختیم روی میز، جمع میکنیم میریزم زمین، جهنم و ضرر، میگیم حرفای این دوستای عزیزمون درسته و ما با یک حباب نارنجی روبرو هستیم که امکان داره یه روزی بترکه، اما یک سوال مهم!

اتریوم چطور؟ آیا برای اتریوم هم همین اتفاق میافته؟
اتریوم یک پلتفرمه، یک سیستمه که به شما اجازه میده هر چیزی که توو ذهنتون هست(البته به غیر از بعضی‌هاش) رو داخل بلاکچین پیاده کنید و بهش اضافه بکنید

پس یک روزی دنیا محتاج اتریوم یا اتریوم کلاسیک و هر ارزی که به این صورت هست ، میشه

حالا شما تصور کنید که شرکت پست یا هواپیمایی یا هر چیز دیگه‌ای وارد این سیستم بشه، تمام این‌ها محتاج اتریوم میشن و اونموقع اگر احتمال بدیم که بیت‌کوین ممنوع بشه یا حباب باشه که بترکه، آیا برای اتریوم هم این اتفاق میافته؟

من این احتمال رو میدم که هر اتفاقی برای بیت‌کوین بیافته، اتریوم چند برابر میشه، اتریوم کوین آینده هست و احتمال این رو میدم که در آینده‌ی نه چندان دور، یا شایدم دور، احتمالا شدیدا رشد داشته باشه و سود بسیار زیادی داشته باشه برای کسانی که بر روی این ارز سرمایه گذاری کردن .

تا احتمالی دیگر بدرود

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

دکمه بازگشت به بالا